دستگاه کاور کفش اتوماتیک

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

دسته: لوازم وکالا > تجهیزات پزشکی

استان: تهران

شرکت هوفر افتخار دارد تا یکی از محصولات جدید با موارد مصرف بهداشتی به نام دستگاه کاور کفش اتوماتیک (Shoe Cover Machine) با مکانیزم کاملاً نوین و بدون دخالت دست ، جهت استفاده در اماکن و محیط های بهداشتی و استریــل از قبیل دیتا سنترها و SMD روم ها و اطاق های عمل ، ICU ، CCU، Recovery و داروسازی ها و مراکز بانک خون و آزمایشگاه ها و دندانپزشکی ها و کلینیک های پوست و مو و کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی و موزه ها و هتل ها و مهد کودک ها و .... را به هموطنان عزیز معرفی نماید.
ضمنا این شرکت از بدو تاسیس تا کنون قراردادهای متعددی جهت تامین و پشتیبانی این دستگاه ها با سازمانها و شرکت های متعدد کشور ، منعقد نموده است.
www.houfer.com




اطلاعات تماس

نام   ریحانه توسلی
آدرس   خ استاد حسن بنا-بالاتر از میدان ملت-نبش کوچه یاس-مجتمع یاس-شماره 835-واحد20
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۷:۰۱:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   673
کلمات کلیدی   دستگاه کاور کفش اتوماتیک,کاورکفش,کاور کفش,کاور کفش اتوماتیک,دستگاه کاور کفش,خرید دستگاه کاور کفش اتوماتیک,پوشش کفش,کاور زن کفش,شرکت هوفر,شرکت هومان فردوس کوشا,کاور کفش حرارتی,دستگاه کاور کفش اتوماتیک حرارتی,دستگاه,کاور,کفش,اتوماتیک,تجهیزات پزشکی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام