فروش میکروسکوپ جراحی چشم پزشکی

فروش میکروسکوپ جراحی چشم پزشکی

دسته: لوازم وکالا > تجهیزات پزشکی

استان: تهران

میکروسکوپ جراحی چشم در کمک به جراحان چشم اصلی ترین کاربرد را دارند . در انجام عملهای جراحی کاتاراکت – پیوند قرنیه و سایر اعمال جراحی قسمتهای قدامی چشم میتواندرل حیاطی را بازی کند.
Microscop

این میکروسکوپ جراحی چشم در عین کارایی از لحاظ اقتصادی به صرفه است. این وسیله تمام نیازهای یک متخصص آب مروارید را برآورده می کند زیرا در زمان کوتاهی آماده به کار می شود، بازتاب قرمز (رد رفلکس) درخشان و باکنتراست بالا فراهم می کند، انجام زوم و فوکوس آن به صورت موتوریزه انجام می شود و در نتیجه دستهای جراح درگیر نشده و راحتی بیشتری حین عمل برای او فراهم میگردد.
همچنین با بکارگیری لوازم جانبی قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری را ایجاد کرده و با اضافه کردن تیوب کمک جراح امکان مشاهده همزمان دو نفر را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که این وسیله به دلیل طراحی خاص فضای کمی را اشغال می کند .




اطلاعات تماس

نام   نادر کشفی
آدرس   تهران میدان هفت تیر
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۷:۰۲:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   546
کلمات کلیدی   فروش میکروسکوپ جراحی چشم پزشکی,عمل چشم,میکروسکوپ,چشم پزشکی,میکروسکوپ جراحی,جراحی کاتاراکت,جراحی قرنیه,جراحی,چشم,جراحی گوش,میکروسکوپ معاینه,آب مروارید,جراحی آب مروارید,فروش,پزشکی,تجهیزات پزشکی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام