بانجی ترامپولین

بانجی ترامپولین

دسته: لوازم وکالا > لوازم ورزشی

استان: تهران

بانجی ترامپولین
یکی از جدید ترین تفریحات مردم در جهان ، بانجی جامپینگ است که اولین نمونه ان در ایران ، در تله کاببن توچال نصب و مورد استقبال شدید مردم واقع شده و حتی گروهی نیز در طی نامه ا ی از شهردار تهران در خواست نموده اند تا در برج میلاد نیز تاسیس شود.در واقع تعداد زیادی مایلند که این تفریح مهیج را ازمایش نمایند ولی هم به دلایل اقتصادی و تکنیکی و هم به دلیل نداشتن توان جسمی و روحی ، از این تجربه محرومند.اما نوع دیگری از این تفریح وجود دارد که تا حدی ناشناخته مانده و ان بانجی ترامپولین است که نوع اهلی شده بانجی جامپینگ و قابل استفاده برای کلیه رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان می باشد وبه همین دلیل و در مقایسه با بانجی جامپینگ ، از مزایای فرهنگی ورزشی بیشتری برخوردار می باشد. نصب اسان ، قابلیت جابجایی سریع ، عدم نیاز به فونداسیون ، قابلیت نصب در تمام سطوح هموار ، قیمت مناسب ، هیجان فوق العاده ، ایمنی صد درصد ، زیبایی سازه ، درامد زایی بسیار خوب ، رفع ترس از ارتفاع در خردسال و بزرگسال ، قابلیت تنظیم دستگاه برای هر نوع ارتفاع ، و مزایای دیگر ، همه و همه باعث گردیده است تا بانجی ترامپولین ، جایگزین شایسته ای گردد برای استفاده عموم که توان و یا امکان استفاده از بانجی جامپینگ را ندارند.یکی از بازدید کنندگان ، احساس خود را از دستگاه بانجی ترامپولین ، اینطور بیان داشته است:

یه دختر بچه داشت با بانجی بالا و پایین می رفت. موقع بالا رفتن موهای بلند و زیباش کل صورتش رو می پوشوند و موقع پایین اومدن می رفت سمت آسمون و صورت خندون پر از ذوقش پیدا می شد. دیدن حرکات نوسانی اون که هر روی سکه اش یه جور جذاب بود ، یکی از مسحور کننده ترین صحنه هایی بود که به عمرم دیدم. تازه جیغ های کودکانه و شادش هم موسیقی متن به شدت مناسبی به نظر می رسید. من که حسابی هیپنوتیزم شده بودم.

لذا بدینوسیله مفتخر است که خود را به عنوان تولید کننده واولین وارد کننده بانجی ترامپولین پارکی و نصب ان در پارک ارم تهران ، بزرگترین پارک بازی ایران وهمچنین در دیگر نقاط ایران مانندکرمان ، رشت ، کرمانشاه ، سی سنگان ، رامسر ....معرفی نماید.
مدیر عامل شرکت بانجی شادی شهر

شهرام ترابی

09125033762




اطلاعات تماس

نام   shahram toraby
آدرس   www.persianparks.com
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۷:۳۷:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1009
کلمات کلیدی   بانجی ترامپولین,بانجی,شهربازی,ترامپولین,فروش وسایل شهربازی,جامپینگ,لوازم ورزشی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام