پرده نمایش ویدئو دیتا پروژکتور- پایه ویدئو پروژکتو

پرده نمایش ویدئو دیتا پروژکتور- پایه ویدئو پروژکتو

دسته: لوازم وکالا > لوازم اداری

استان: تهران

شرکت آتیه ، ارائه دهنده انواع پرده نمایش پایه دار ، دیواری دستی و دیواری برقی به همراه ریموت کنترل در سایزهای مختلف و اجرای کامل آن در مکانهای مختلف ، در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
پرده نمایش ویدئو پروژکتور و پایه

برخلاف تصور ، کیفیت تصویری که توسط ویدئو پروژکتور منعکس می شود با نوع و کیفیت پرده نمایش نیز رابطه مستقیم دارد . پخش تصویر بر روی پارچه یا دیوار سفید و حتی پرده های نمایش با کیفیت نامناسب ، می تواند به طرز محسوسی کیفیت تصویر را پایین بیاورد .
یکی از مارکهای شناخته شده در این زمینه پرده نمایش اسکوپ ( SCOPE) و رفلکتا ( REFLACTA ) است که در انواع زیر قابل ارائه می باشد :
پرده نمایش پایه دار : این پرده های نمایش دارای سه پایه جمع شونده بوده و در مصارف پرتابل قابل استفاده می باشد .
پرده نمایش دیواری : جهت مصارف غیر پرتابل و استفاده ثابت در یک محیط ، انتخاب پرده نمایش دیواری توصیه می گردد . این پرده های نمایش قابل نصب بر روی دیوار و یا سقف بوده و در مواقع عدم استفاده در داخل غلاف جمع می شود .
پرده نمایش برقی (موتورایز : همان پرده نمایش دیواری با امکان باز شدن و جمع شدن توسط نیروی برق می باشد . پره نمایش برقی اسکوپ مجهز به ریموت کنترل نیز می باشد
این پایه ویدئو پروژکتور دارای ارتفاع قابل تنظیم و در سه سایز زیر موجود می باشد:

پایه سقفی 43cm ~ 63cm
پایه سقفی 65cm ~ 100cm
پایه سقفی 100cm ~ 180c




اطلاعات تماس

نام   شرکت آتیه
آدرس   سعادت آباد - چهارراه سرو - جنب بانک تجارت
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۷:۴۱:۱۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   718
کلمات کلیدی   پرده نمایش ویدئو دیتا پروژکتور- پایه ویدئو پروژکتو,پرده,پرده برقی,پرده نمایش پایه دار,پرده نمایش دیواری,پرده نمایش برقی,موتورایز,ویدئو دیتا پروژکتور,پرده نمایش,پایه ویدئو پروژکتور,نمایش,ویدئو,دیتا,پروژکتور-,پایه,پروژکتو,لوازم اداری,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام