اعطای نمایندگی فروش پکیج MGI(ساخت ایتالیا)

اعطای نمایندگی فروش پکیج MGI(ساخت ایتالیا)

دسته: لوازم وکالا > لوازم گوناگون

استان: تهران

بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه فروش و توزیع پکیج های شوفاژ-آبگرمکن دیواری واجد شرایط دعوت به عمل می آید.
بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی وحقوقی فعال در زمینه فروش و توزیع پکیچ های شوفاژ-آبگرمکن دیواری واجد شرایط دعوت به عمل می آید.
شرکت ام جی آی عرضه کننده ی پکیج های شوفاز- آبگرمکن دیواری تک مبدل و دو مبدل در مدل های با سیلندرهای ذخیره سازی و بدون سیلندرهای ذخیره سازی و با قابلیت نصب در خارج از فصای منزل می باشد که تمامی انتظارات مشتریان از یک پکیچ با کیفیت و کامل را پاسخگو می باشد.
پکیج های شرکت ام . جی . آی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند تکنولوژی و دقت بالا در تولید کل مجموعه دستگاه و سیستم های کنترلی مربوطه می باشد و این شرکت با تکیه به این ویژگی ها با افتخار پکیج های تولیدی خود را از لحاظ مطابقت با استانداردهای کیفی ملی و بین المللی تائید می نماید و همچنین جهت اطمینان بیشتر مشتریان گرامی اعلام می دارد که قطعات تشکیل دهنده این دستگاه ها نیز بر اساس جدیدترین فناوری روز دنیا تولید شده و 100% ساخت کشور ایتالیا می باشند.




اطلاعات تماس

نام   مهدیه شیرج پور
آدرس   تهران-خیابان اسد آبادی (یوسف آباد)خیابان 64 پلاک33
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۸:۰۲:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1023
کلمات کلیدی   اعطای نمایندگی فروش پکیج MGIساخت ایتالیا,پکیج دیواری,پکیج,پکیج های شوفاژ,آبگرمکنی,آبگرمکنی ایتالیایی,MGI,پکیج های MGI,اعطای,نمایندگی,فروش,MGIساخت,ایتالیا,لوازم گوناگون,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام