سانترال، سانترال پاناسونیک

سانترال، سانترال پاناسونیک

دسته: ارتباطات > فاکس و سانترال ، گوشی تلفن

استان: تهران

سانترال پاناسونیک به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی ازخطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد . امکانات بالقوه سانترال و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند.
از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری، تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و ... اشاره کرد. پاناسونیک با ارائه سیستمهایی با کارایی و امکانات بالا و قیمت مناسب توانسته در این زمینه پیشتاز باشد.
برای مشاهده ی قابلیت های مختلف انواع سانترال پاناسونیک،آدرس زیر را در مرورگر خود کپی نمایید
http://www.pfrnco.com/catalog/central




اطلاعات تماس

نام   نمایندگی رسمی پاناسونیک(شرکت فاطررسانور)
آدرس   خیابان دماوند-بین چهارراه آیت و خاقانی-جنب تالارسفیران-پلاک 499-طبقه 2-واحد1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۷:۱۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   881
کلمات کلیدی   سانترال، سانترال پاناسونیک,سانترال,مرکز تلفن,سانترال پاناسونیک,دستگاه سانترال,Pbx,قیمت سانترال,فروش سانترال,دستگاه سانترال پاناسونیک,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال،,پاناسونیک,ارتباط,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام