تلفن گویا

تلفن گویا

دسته: ارتباطات > فاکس و سانترال ، گوشی تلفن

استان: تهران

تلفن گویا سیستمی است که بصورت 24 ساعته پاسخگوی تماس های ورودی به سازمان بوده و بدون محدودیت در تعداد تماس ها مشتریان را بدون دخالت عامل انسانی به سمت هدفشان راهنمایی می کند. با استفاده از سیستم منشی تلفنی دیگر وقت منشی به جهت پاسخگویی به تماس ها گرفته نمی شود.
اهداف تلفن گویا :
1- پاسخگویی 24 ساعته به تماسهای ورودی سازمان
2- عدم وجود محدودیت در حجم (تعداد) تماس ورودی
3- افزایش رضایت مشتریان با تسهیل و تسریع تماس با سازمان
4- کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات
کارکردهای تلفن گویا :
1- سیستم های مدیریت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات
2- یکپارچه سازی با سیستم های اتوماسیون اداری (و یا سایر نرم افزارهای سازمان) جهت پیگیری درخواست های ثبت شده در سامانه های اتوماسیون
3- تلفنبانک و فکسیبانک
4- اخطار بدهی (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام بصورت خودکار)
5- نظر سنجی تلفنی
ویژگیهای خاص تلفن گویا
1- امکان طراحی ، پیاده سازی و تست سناریو توسط ابزار گرافیکی
2- امکان اتصال به انواع بانکهای اطلاعاتی شامل ,My Sql Oracle ، SQL Server ، Access و ...

برای کسب اطلاعات بیشتر آدرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید:
http://www.centralpanasonic.com




اطلاعات تماس

نام   شرکت فاطررسانور
آدرس   خیابان دماوند-بین چهارراه آیت و خاقانی-جنب تالارسفیران-پلاک 499-طبقه 2-واحد1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۷:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   883
کلمات کلیدی   تلفن گویا,منشی تلفنی,بانی کام,اپراتور گویا,دانجین,منشی تلفن,صندوق پیام,نرم افزار تلفن گویا,صندوق صوتی,دانلود نرم افزار تلفن گویا,سیستم تلفن گویا,کارت دیزا,تلفن,گویا,سانترال,ارتباط,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام