تلفن سانترال

تلفن سانترال

دسته: ارتباطات > فاکس و سانترال ، گوشی تلفن

استان: تهران

امروزه سیستم فن آوری مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را داشته باشند .
سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک طوری طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز مشتریان را برآورده نمایند .
تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی های شیک و کاربری آسان ، تلفن های دیجیتال با کارایی بالا قادر به پاسخگویی نیاز شما می باشند .
تلفن سانترال محصول پاناسونیک ، تلفن های مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .
این محصولات پاناسونیک تلفیقی از طراحی نو با عملکردی متفاوت است که راحتی و کارایی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد .
همچنین این سیستم های تلفن سانترال قابلیت برقراری ارتباط با داخلی ها با کلید های قابل تعریف و تنظیم و تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارند .
برای مشاهده ی قابلیت های مختلف انواع تلفن سانترال پاناسونیک آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید:
http://www.pfrnco.com/gs




اطلاعات تماس

نام    نمایندگی پاناسونیک
آدرس   تهران نو-خیابان دماوند- بین چهارراه آیت و خاقانی– روبروی ایستگاه BRT ابوریحان-جنب تالار سفیران– پلاک499- طبقه 2-واحد1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۷:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   883
کلمات کلیدی   تلفن سانترال,گوشی,تلفن,پاناسونیک,گوشی تلفن,سانترال,تلفن پاناسونیک,منشی تلفنی,کامتل,نمایندگی پاناسونیک,مرکز تلفن,تلفن سانترال پاناسونیک,نمایندگی تلفن پاناسونیک,نمایندگی رسمی پاناسونیک,نماینده رسمی پاناسونیک,گوشی سانترال,ایده آل گستر,فاطر رسا نور,ارتباط,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام