بنتونیت ارت

بنتونیت ارت

دسته: صنعت > برق صنعتی

استان: تهران

یکی از رایج ترین روشها جهت نصب الکترود و کاهش مقاومت ارت در زمینهای دارای مقاومت بالا استفاده از مخلوط خاک رس ، نمک و ذغال می باشد که دهها سال است در کشور بصورت سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مشکلات عمده مربوط به استفاده از این الکترولیت تجزیه تدریجی ذغال و قطع اتصالات فلزی الکترود بر اثر خاصیت خوردگی نمک می باشد که باعث می گردد مقاومت سیستم ارت ایجاد شده پس از چند سال به شدت افزایش یابد. از خاک معدنی بنتونیت بعنوان الکترولیت بهینه که دارای خواص بسیار ویژه از جمله خاصیت آبگیری بسیار بالا، مقاومت بسیار پائین و خاصیت خورندگی بسیار کم می باشد جهت نصب الکترودهای فلزی مختلف می‌تواند استفاده شود.
خاک بنتونیت یک خاک رس طبیعی است که شامل اتمهای آلومینیوم منظم شده هشت وجهی فشرده شده بین اتمهای سیلیکون نامنظم چهار وجهی است .با اضافه کردن آب، قابلیت مقاومت مخصوص خاک بنتونیت خیلی کاهش می یابد (5/2 اهم متر در %300 رطوبت ) این امر به طور عمده به علت فرآیند الکترولیتیک که بین آب، (سودا) ‌و (پتاس) ، Cao (‌آهک) و دیگر نمک‌های معدنی که یونیزه‌ شده و یک الکترولیت قوی ایجاد می شود است.

شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبایل شرکت: 09365077781




اطلاعات تماس

نام   zamin kav
آدرس   شهرک غرب
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۰:۴۴:۰۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   84
کلمات کلیدی   بنتونیت ارت,بنتونیت,ارت,ارتینگ,صاعقه,الکترود,نمک و زغال,نمک و ذغال,زغال,ذغال,برق صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام