فروش پرلیت perlite به عنوان مصالح سبک

فروش پرلیت perlite به عنوان مصالح سبک

دسته: صنعت > معدن

استان: تهران

مزایای کلی مصالح سبک پرلیتی:
1- وزن کم و در نتیجه کاهش وزن ساختمان و هزینه های ساخت و ساز
2- کاهش ریسک در نتیجه کاهش نیروی مؤثر زلزله و کاهش تلفات جانی به دلیل وزن سبک آوار
3- عایق حرارتی و صوتی: مصالح سبک پرلیتی به دلیل ساختار سلولی خاص خود قابلیت عایقی تا 20 برابر بتون معمولی را دارند. مصالح پرلیتی تا 8 برابر مصالح بتنی دارای خواص جذب صدا می باشد.
4- صرفه جویی اقتصادی: افزایش سرعت اجرا تا 3 برابر با توجه به سبکی و راحتی نصب بلوکها، تسهیل در جا به جایی وزن سبک قطعه ها، تسریع در ساختمان سازی، کاهش قیمت اجرا ، حمل و نیز تعداد کارگر و مصالح مصرفی، کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی به دلیل عایق بودن بلوک پرلیتی در برابر سرما و گرما

5- ضد اشتعال: بتن پرلیتی، نسوز است و تا 4 ساعت در برابر تستهای آتش انجام شده دوام می آورد. بنابراین برای سقف و کف ضد حریق ایده آل می باشد همچنین برای دیواره های نازک بتنی پانل های پیش ساخته و سازه های بلوکی عایق و مقاوم در برابر اشتعال مناسب می باشد.
6- ابزار پذیری و میخ خوری: بتن پرلیتی به دلیل ساختار متخلخل دارای قابلیت های ابزارپذیری، و نگهداری میخ وارد شده می باشد.
7- ریزش کم: بلوک های پرلیتی نسبت به بلوک های سفالی ریزش کمتری دارد.
8-شات کریت:ملات پرلیتی قابلیت پاشش به انواع سطوح را دارا می باشد.
9- نازک کاری:برای سطح بتن پرلیتی میتوان از انواع پوشش ها مانند رنگ، گچ، رولکس، کاغذ دیواری و .... استفاده کرد.
10- فساد ناپذیری: پرلیت در مقابل ترکیبات اسیدی و قلیایی مقاوم بوده و PH نزدیک 5/6 دارد
11- شیب بندی کف و بام: پرلیت به دلیل وزن کم و ثبات ساختاری جزو بهترین مصالح ساختمانی برای پوشش کف و بام است. با استفاده از پرلیت میتوان پشت بام ساختمان را شیب بندی کرد و از انتقال گرما از طریق بام جلوگیری کرد.
12- مقاومت : بلوک های پرلیتی دارای مقاومت 84 کیلوگرم در سانتی متر مربع بوده و نیز پایین بودن مدول کشسان این بلوک ها باعث افزایش پریود نوسانی ساختمان و کاهش نیروی زلزله وارد بر ساختمان می گردد.

شرکت زمین کاو تامین کننده پرلیت مورد نیاز با بهترین کیفیت جهت مصارف ساختمانی در ابعاد دانه درشت، دانه شکری،ریزدانه و پودری می باشد.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبایل شرکت: 09365077781




اطلاعات تماس

نام   zamin kav
آدرس   شهرک غرب
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۱:۱۵:۱۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   673
کلمات کلیدی   فروش پرلیت perlite به عنوان مصالح سبک,پرلیت,وزن کم,نسوز,فساد ناپذیری,مقاومت,شات کریت,دانه درشت,دانه شکری,ریزدانه,پودری,perlite,فروش,به,عنوان,مصالح,سبک,معدن,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام