روکش ضد الکتریسیته ساکن

روکش ضد الکتریسیته ساکن

دسته: صنعت > خدمات صنعتی

استان: تهران

با توجه به همگانی شدن استفاده از رایانه ها ، وسایل برقی و به طور کلی وسایل الکترونی ، صنعت ساخت این قبیل وسایل هم رونق پیدا کرده است .
امر مهم در ساخت این ابزار پیچیده و حساس ، نیاز به محیط تولیدی عاری از هر گونه اختلالات الکتریکی و بر هم زدن تنظیم این دستگاه ها در حین ساخت می باشد .
برای حل این مشکل سری محصولاتی رسانا برای کف تولید گردیده است تا بتوان بار الکتریکی حاصل از تردد و غیره را به زمین منتقل کند.

روکش ضد الکتریسیته

با استفاده از روکش های مختلف که می توانند پایه اپوکسی و یا پلی یورتان معمولی یا صنعتی باشند ، می توان علاوه بر مقاومت های الکتریکی بالا از سایر خواص این مواد از قبیل مقاومت های شیمیایی و .... استفاده کرد.
مقاومت های بالای الکتریکی با استفاده از سیستم های طراحی شده قابل دست یابی می باشند .
این نوع کفپوشها مقاومتهای الکتریکی 10*5/2 الی 10*1 اهم را به کف می بخشند.

سرامیک و آجرهای ضد اسید
مکانهای صنعتی که تحت ریزش اسیدهای خورنده با غلظتهای متفاوت قرار دارند نیاز به اجرای انواع سرامیک ها و آجرهای ضد اسید دارند .مهندسین ما آمادگی خود را جهت مشاوره ، تهیه و اجرای انواع سرامیکها و آجرهای ضد اسید را اعلام مینمایند .

موارد کاربرد:

1. کارگاه های آبکاری صنعتی
2. باطری خانه های صنعتی
3. کارخانجات تولید مواد شیمیایی خورنده
4. کارخانجات مواد لبنی و غذایی




اطلاعات تماس

نام   ارملات کوه نور
آدرس   کرج : خ بهشتی ، خ امامی ، مجتمع کوه نور
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۰:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   841
کلمات کلیدی   روکش ضد الکتریسیته ساکن,مقاومت الکتریکی,پایه اپکسی,محصولات رسانا,اطاق رایانه ها,کارخانجات مواد لبنی,پالایشگاهها,نیرو گاهها,کارگاه های آبکاری,باطری خانه های صنعتی,کارخانجات مواد شیمیایی,روکش,ضد,الکتریسیته,ساکن,خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام