لوله دریپر دار آزود AZUD

لوله دریپر دار آزود AZUD

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: تهران

لوله های دریپر دار کامپکت آزود AZUD
لوله های دریپر دار آزود مناسب برای آبیاری انواع اراضی کشاورزی و کشت های گلخانه ای با بهترین کیفیت و بالاترین طول عمر از محصولات شرکت کشت و کار می باشد .
لوله های دریپردار آزود در فاصله های 20 ، 30 ، 40 ، 50 ، 75 سانتی متر و 1متر با ضخامت 0/9 و 1/1 میلی متر از تولیدات آزود است . دبی دریپر های لوله های کامپکت آزود 2 و 4 لیتر می باشد .
در طراحی سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی توجه به عملکرد صحیح نازل ها امری ضروری محسوب می شود . برای این مهم دسترسی به آبی با کیفیت مطلوب و با کم ترین میزان ذرات معلق از عوامل تعیین کننده می باشد. استفاده از سیستم فیلتراسیون باعث می شود تا میزان این ذرات در سیستم آبیاری شما به حداقل برسد .
فیلترهای دیسکی آزود اسپانیا Azude در سایزهای 1/2 ، 3/4 ، 1 و 1/2- 1 مدولار و 2 ،3،4 و 6 اینچ هلیکس
تمام این فیلترها قابل استفاده در سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها و دریپرها می باشند.

خواهشمنداست جهت دریافت اطلاعات فنی و مهندسی به وبسایت زیر مراجعه نموده و درصورت لزوم باکارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار فرمایید. www.keshtokar.com
info@keshtokar.com
33920233 _33920442 - 021-33929061:تلفن تماس




اطلاعات تماس

نام   بازرگانی کریم زاده
آدرس   تهران- خ سعدی جنوبی،مرکز اداری سعدی، ط 3،واحد 307
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۷:۲۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   199
کلمات کلیدی   لوله دریپر دار آزود AZUD,لوله دریپر دار آزود,لوله دریپردار آزود,لوله دریپر دار,لوله دریپردار,آزود,لوله آزود,لوله آبیاری آزود,لوله آبیاری,نوار آبیاری,نوار آبیاری آزود,نوار تیپ,نوار تیپ آزود,آزود AZUD,نوار تیپ آزود AZUD,نمایندگی فروش آزود,آزود اسپانیا,نمایندگی فروش لوله دریپر دار,لوله,دریپر,دار,AZUD,کشاورزی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام