آبپاش هانتر HUNTER

آبپاش هانتر HUNTER

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: تهران

شرکت Hunter به عنوان یکی از پیشگامان صنعت و تجهیزات آبیاری در سطح بین المللی مطرح است و یکی از افتخارات این شرکت داشتن تداوم در امر نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته و به روز در این صنعت می باشد. از 25 سال پیش تا کنون که Edvin J.Hunter کار خود را آغاز کرد، عمده توجه خود را به نیاز بازار و مصرف کننده معطوف کرد تا بتواند به صورت مداوم این خلاء‌ها را پر کند و به عنوان یک تولیدکننده نمونه در بازارهای جهانی حضور داشته باشد.
در حال حاضر هدف اصلی این شرکت تبدیل شدن به اولین انتخاب برای مصرف کننده می باشد و در راستای این هدف تلاشهای بسیاری صورت گرفته، به طوریکه بیش از صد نوع کالای سنتی را به کالاهایی با تکنولوژی روز تبدیل کرده اند تا هر نوع نیاز مصرف کننده چه در سطوح پایین و چه در سطوح پیشرفته را برآورده سازد.
لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی کشاورزی و صنعتی به وبسایت زیر مراجعه فرمائید.
www.keshtokar.com




اطلاعات تماس

نام   بازرگانی کریم زاده
آدرس   تهران - خ سعدی جنوبی،مرکز اداری تجاری سعدی،ط3،واحد 307
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۷:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   228
کلمات کلیدی   آبپاش هانتر HUNTER,HUNTER,هانتر,آبپاش هانتر,هانتر آمریکا,آبپاش هانتر آمریکا,شیر برقی هانتر,کنترلر هانتر,محصولات آبیاری هانتر,تایمر هانتر,بابلر هانتر,آبپاش زمین فوتبال,آبیاری چمن زمین فوتبال,آبیاری زمین فوتبال,محصولات هانتر آمریکا,شیر برقی هانتر آمریکا,سنسور حرارتی هانتر,سنسور رطوبتی هانتر,آبیاری,آبپاش,کشاورزی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام