فروش فن و پد گلخانه

فروش فن و پد گلخانه

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: تهران

سیستم فن و پد مخصوص گلخانه
به منظور جلوگیری از ایجاد تنش گرمائی در گیاه، از سیستم های خنک کننده استفاده می شود. سیستمهای خنک کننده به روش فن و پد اجرا می شوند.
انتخاب سیستم خنک کننده تابع منطقه، گیاه و هزینه است. سیستم فن و پد (خنک سازی به روش تبخیری) بیشترین کاربرد در مناطق گرم و خشک را دارد.
در یک گلخانه پیشرفته با سیستم خنک کننده فن و پد، فنهای اگزاست، با حجم بالا، هوای داخل گلخانه را به بیرون می رانند . هوای بیرون رفته نیاز به جایگزین دارد. هوای جایگزین از لابه لای پدهای سلولزی مرطوب عبور کرده ، خنک شده و وارد فضای گلخانه می شود. از طرفی پدهای مرطوب، هوای ورودی را از گرد و غبار پاک کرده و هوای نسبتا تصفیه شده ای را وارد گلخانه می کنند.
روشی مناسب جهت ایجاد فضایی مرطوب و خنک در گلخانه شما
برای آگاهی از چگونگی خرید این محصول با شرکت فنی و مهندسی کشت و کار در ارتباط باشید. . از دیگر خدمات این شرکت تامین محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن است.این شرکت همچنین قادر است اقلام مورد نظر شما را به هر کجای ایران که هستید ارسال کند.
شماره تماس های این شرکت 33920475 - 33920442 - 33920233 - 33920938 - 33920854 - 33928843 - 33920656 - 33929061
آدرس: تهران - سعدی جنوبی، ساختمان تجاری اداری سعدی، طبقه سوم، واحد 307
شما می توانید درخواست خود را از طریق شماره تلفن 33929064 فکس نمایید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و با شما تماس برقرار شود.
حوزه ی فعالیت شرکت در سایت های www.keshtokar.com و www.keshtokar.ir قابل دسترسی و مشاهده می باشد.




اطلاعات تماس

نام   کشت و کار کشت و کار
آدرس   تهران - خ سعدی جنوبی،مرکز اداری سعدی،ط 3،واحد 307
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۹:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   287
کلمات کلیدی   فروش فن و پد گلخانه,فن,پد,فن و پد,سیستم فن و پد,سیستم میست,سیستم میست گلخانه,سیستم میست مرغداری,سیستم میست گلخانه ای,تهویه گلخانه,تهویه مرغداری,تامین رطوبت گلخانه,تامین رطوبت مرغداری,گلخانه,مرغداری,رطوبت,روبت گلخانه,مه پاشی گلخانه,سیستم مه پاشی,سیستم مه پاشی گلخانه,سیستم مه پاشی مرغداری,نازل میست,فروش,کشاورزی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام