فروش زمین مسکونی در شمال داخل شهرک با سند تک برگ

فروش زمین مسکونی در شمال داخل شهرک با سند تک برگ

دسته: املاک وساختمان > باغ و زمین

استان: همه استان ها

اگر به دنبال سرمایه گذاری و کسب درآمد و سود سریع و مطمئن سرمایه خود هستید ما به شما خرید زمین در شمال را پیشنهاد می دهیم.
تردید نکنید حتی با کمترین سرمایه می توانید آغازگر یک روزنه برای افزایش سرمایه خود باشید.
ما به شما زمین ها و ویلاهایی را پیشنهاد می کنیم که دارای سند مالکیت تک برگ شش دانگ ,با مجوز ساخت برای احداث ویلا باشد و برای دریافت انشعابات آب , برق و گاز بدون کمترین دغدغه و نگرانی به شما تضمین خواهیم داد.
زمین هایی به شما معرفی میکنیم که خارج از محدوده بافت بومی و داخل شهرک و مجتمع های ویلایی مسکونی باشد. فرصت را از دست ندهید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیریدهیچ وعده ای در کارمان وجود ندارد تنها پاسخ اعتماد شما را که در بازگشت سریع سود سرمایه تان تضمین می نمائیم.
www.rabinson.net
09112256239




اطلاعات تماس

نام   سعدی علوی
آدرس   مازندران امل جاده امل به چمستان کیلومتر 11 املاک رابنسون شمال
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ۱۳:۰۶:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   291
کلمات کلیدی   فروش زمین مسکونی در شمال داخل شهرک با سند تک برگ,زمین با سند مالکیت در چمستان,زمین با سند منگوله دار,زمین سند شش دانگ,زمین داخل شهرک,زمین شرایط اقساط,فروش باغ در شمال,باغ در محمودآباد,فروش زمین ساحلی و جنگلی,زمین جنگلی سند منگوله دار,زمین سرمایه گذاری,فروش,زمین,مسکونی,در,شمال,داخل,شهرک,با,سند,تک,برگ,باغ و زمین,املاک,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام