موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه GPS ، AVL

موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه GPS ، AVL

دسته: ارتباطات > بی سیم

استان: تهران

موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه شرکت تندیس فراهیم ( farahim) :
این فناوری ، که به سیستم خودکار موقعیت یاب (Automatic vehicle Location) مشهور است با استفاده از بسترهای مخابراتیSMS/GSM/GPRS ، برای ردیابی بلا درنگ وسیله نقلیه و امنیت ، تولید و طراحی گردیده و با استفاده از مدولهای عالی GPS و GPRS حساسیت خوب و عملکرد ثابتی دارد. با این دستگاه حتی می توان در مکانهای راه دور نیز تثبیت نقطه GPS دقیقی را دریافت نمود. دراین سیستم با استفاده از مدول GPS ، قادر است درهر لحظه مختصات جغرافیایی خودروی مورد نظر را به همراه تاریخ ، سرعت ، جهت ومسافت پیموده شده و زمان قرارگیری در آن موقعیت و گزارشهای متنوع دیگر و ارسال توسط بستر GPRSبه صورت همزمان و آنلاین بدست آورد.
با در دست داشتن این اطلاعات در مورد موقعیت متحرک ، در هر زمان و با ارسال این اطلاعات به مرکز از طریق یک بستر مخابراتی مناسب(GPS/GPRS) ، می توان خودرو را در تمام مدت ردیابی و مسیر حرکت خودرو را از ابتدا تا انتهای مسیر روی نقشه جغرافیایی بصورت همزمان و آنلاین مشاهده کرد.
با وجود امکان ارسال و دریافت پیام از طریق بستر مخابراتی(GSM/GPRS) دراین سیستم امکان کنترل کامل بر روی وسایل نقلیه فراهم می شود و از این رو در بسیاری سیستم های کنترلی ، بهره گیری از سیستم AVL بسیار سودمند خواهد بود.
ویژگیهای اصلی:
ردیابی از طریق اس ام اس یا(GPRS (TCP/UDPG
گزارش موقعیت فعلی
ردیابی با وقفه زمانی مشخص
ظرفیت ثبت وضعیت تا حد 260000 ایستگاه هوایی
باطری داخلی جداگانه برای ذخیره برق
دکمه SOS برای درخواست کمک
کنترل حصار زمینی
اعلان کم شدن توان باطری
اعلان سرعت
اعلان سرقت
خاموش شدن موتور
ضبط و کنترل سری مکالمات (اختیاری)
هشدار زمانیکه دستگاه از ناحیه کور GPS خارج می شود یا به این ناحیه وارد می شود
هشدار زمانیکه دستگاه روشن می شود
I/O: 5 ورودی دیجیتال ، 3 راه انداز مثبت و 3 راه انداز منفی ، 5 خروجی
ورودی آنالوگ: 210 بیت قدرت تفکیک ورودی آنالوگ

قسمتی از موارد استفاده و کاربردها:
با این سیستم قادر به مکان یابی وسائط نقلیه گوناگونی همچون هواپیما ، قطار ، کشتی ، کامیون وحتی وسائط نقلیه شخصی می باشد. این سیستم با یاری گرفتن از فناوری نوین GPS یا Global Positioning System قادر است که در صورت نصب بودن تجهیزات لازم در وسیله نقلیه مورد نظر ، آن را توسط ماهواره های مرتبط در هر نقطه از جهان مورد ردیابی و جستجو قرار دهد و محل دقیق آن را بصورت آنی Real Time مشخص نماید. ضمن اینکه قادر است راننده وسیله نقلیه را نیز در مسیر یابی مناسب در مواقع ضروری یاری دهد. AVL یکی از کاربردهای سیستم های هوشمند حمل و نقل یا ITS است که با اهداف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد که به بطور خلاصه تعدادی از آنها بیان میگردد:
1- کاربرد در نیروی پلیس :
پلیس با استفاده از این ابزار ، توانائی ردیابی و جستجوی خودروهای مهم و یا گشتی خود را خواهد داشت. لذا با توجه به دسترسی آنی به محل استقرار خودروهای یاد شده ، برنامه ریزی جهت دسترسی به اهداف پلیسی در مواقع اضطراری بسیار مطلوب و سریع به انجام خواهد رسید.
2- سرویس های اورژانسی و پزشکی :
آمبولانسها ، اتومبیل های بیمارستانی و آتش نشانی از جمله وسائط نقلیه ای هستند که استفاده از AVL در آنها امری اجتناب ناپذیر است. کاهش زمان دسترسی به موقعیت های مختلف شهری در مواقع اضطراری بر اساس شناخت آنی از موقعیت اتومبیل های امدادی و تعیین مسیر مطلوب و به دور از تاخیرهای ناخواسته میتواند در نجات جان انسانها وکاهش خسارات و تلفات بسیار موثر باشد که این هدف نیز توسط گیرنده و فرستنده های GPS نصب شده بر روی خودروها محقق خواهد شد.
3- ناوگان تجاری :
با توجه به اینکه حمل و نقل در امر تجارت و بازرگانی بعنوان یکی از شاخص های اصلی و مورد توجه مطرح میباشد ، کنترل و ردیابی خودروهای حمل و بار و یا هرگونه وسیله نقلیه مرتبط با آن همچون قطار ، کشتی ، هواپیما و یا کامیونهای ترانزیت برای تجار و ارگانهای مربوطه جهت حفظ امنیت در تبادلات بسیار حیاتی میباشد. لذا بهره جستن از AVL میتواند در این راستا نیز بسیار سودمند و کارا باشد. در حقیقت ، امروزه ناوبری مطلوب و سریع وسائط نقلیه تجاری بدون استفاده از AVL بسیار دشوار و در عین حال کاملا غیر علمی است.
4- موارد خاص :
در بسیاری از کشورها و شهرهای دنیا ، موارد خاصی از کاربری سیستم AVL دیده می شود. کنترل و ردیابی و مسیردهی خودروهای اسکورت شخصیت ها ، خودروهای حمل جواهرات ، خودروهای شرکت های پخش شامل مواد غذایی و غیره ، وسائل نقلیه عمومی ، تاکسی ، سرویس ها شامل مدارس و غیره و حتی استفاده همگانی و یا حقیقی از آن برای عامه جهت مسیر یابی از دیگر کاربردهای این سیستم می‌باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تندیس فراهیم www.farahim.com مراجعه نموده و یا با ما تماس بگیرید.




اطلاعات تماس

نام   شرکت تندیس فراهیم
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۱۹:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۹:۱۵
تعداد نمایش   756
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,موقعیت‌یاب,خودکار,وسیله,نقلیه,GPS,AVL,avl,gprs,ردیاب,ردیاب خودرو,رهیاب,its,موقعیت یاب,فراهیم,جی پی اس خودرو,جی پی اس ماشین,جی پی اس رهیاب,جایاب,نقشه,موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه GPS ، AVL





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام