دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA

دسته: ارتباطات > بی سیم

استان: تهران

مدل ارتقاء یافته KX-TDA100D است که سه جای کارت آن به صورت پیش فرض اشغال شده است، هدف از جای دهی این 3 کارت در محصول کاهش هزینه خرید است.
با توجه به رشد ارتباطات و تشکیل شدن شرکت‌هایی با حجم کارکنان متوسط اکثر شرکت‌ها روی به خرید سیستم‌هایی آوردند که بتوانند تماس‌های شرکت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و با توزیع مناسب تماس های ورودی به واحدهای مختلف به بهترین شکل روند پاسخ گویی را ارتفاء دهند. پاناسونیک برای این مجموعه ها دستگاه سانترال KX-TDA100D را طراحی کرد که در بیشترین حالت ممکن قادر به پشتیبانی از 26 خط شهری و 116 خط داخلی است. این دستگاه دارای 7 جای کارت است که امکان اننخاب کار مناسب را به کاربران خود می‌دهد.
پاناسونیک با تحلیل بازار به این نتیجه رسید که این سیستم ارتباطی بسیار پرفروش در سطح جهان به سیستمی محبوب تبدیل گشته و اکثر شرکت‌ها در پی خرید و راه اندازی این محصول هستند به همین دلیل در پی کاهش هزینه های تولید این محصول افتاد. در ابتدا با تعبیه دو کارت 8 خط شهری و 24 داخلی دستگاهی با نام KX-TDA100DBP را روانه بازار نمود، بعد از مدتی در پی تکمیل این محصول به صورت پایه‌ای افتاد که با اضافه کردن یک کارت اختیاری KX-TDA0190 و نصب کارت ارتقا کارت دیزا قدرت پاسخ گویی دو تماس در لحظه مدل KX-TDA0192 به مدل پیشین سانترال KX-TDA100DBA را طراحی کرد که با کاهش بسیار زیاد هزینه تولید و آماده سازی اولیه برای محیط‌هایی متوسط هزینه خرید کارت را به صورت جداگانه حذف نمود.
ویژگی‌ها و امکانات این محصول دقیقا مانند مدل‌ اصلی و ابتدایی خود است و تنها تفاوت آن وجود کارت‌هایی ذکر شده در حالت اولیه بر روی دستگاه است. ورود این محصول سبب رقابتی شدن بیشتر در بین محصولات شد.
با تولید این محصول وجود چهار مدل KX-TDA100DBP , KX-TDA100DBA , KX-TDA100D , KX-TDA100 انتخاب را برای شرکت‌ها در ابتدای امر بسیار سخت کرد اما با آشنایی بیشتر با محصولات، ویژگی‌ها و امکاناتی که ارائه می دهند در رابطه با قیمت نهایی موجود در بازار سبب شد تا به صورت کاملا خودکار محصول KX-TDA100 از گردونه رقابت ها خارج و تولید آن به صورت کاملا آگاهانه کاهش یابد و رقابت و فروش سه محصول بیان شده متناسب با نیاز هر شرکتی صورت گرفت.
این محصول مانند دیگر محصولات اداری برای ارائه خدمات نیازمند برق است که در هنگام نبود آن برق را از طریق باطری دریافت می‌کند که می‌توان با اتصال باطری به آن این امر را ممکن ساخت. همچنین ساختار نرم افزاری این سیستم دقیقا مانند مدل اصلی خود است و قابل برنامه ریزی از دو روش تلفن اپراتوری و نرم افزار پاناسونیک می‌باشد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مرجعه نمایید و یا با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمایید.




اطلاعات تماس

نام   گروه فنی مهندسی ارتباطات
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۲۲:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۵۲:۴۰
تعداد نمایش   914
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دستگاه,سانترال,مدل,KX-TDA100DBA,دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام