تولید لوله های زهکش

تولید لوله های زهکش

دسته: صنعت > خدمات صنعتی

استان: تهران

شرکت پارسیان مهارسنگ اولین و تنها تولید کننده لوله های زهکش PVC، UPVC و پلی اتیلنی با شیارهای طولی می باشد. ویژگی اصلی این لوله های زهکش شیارهای طولی آن ها است که مقاومت بالایی در برابر شکستگی هنگام جابجایی دارند.
این شرکت توانایی دارد تا تمام لوله های زهکش مورد نیاز در پروژه های زهکشی خود را با بهترین کیفیت توسط دستگاههای تمام اتوماتیک در سریعترین زمان ممکن تولید کند .
لوله ها تماماً از جنس pvc بوده و همگی دارای استانداردهای روز دنیا می باشند . عملیات شیارزنی و تکستایل پیچ کردن لوله ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک در کارخانه شرکت پارسیان مهار سنگ انجام می شود .
از جمله پروژه های مهمی که از این محصول استفاده کرده اند می توان به عملیات لوله گذاری زهکشی فرودگاه تبریز و فرودگاه مهرآباد ، عملیات زهکشی زیرگذر بزرگراه یادگار امام تهران ، عملیات زهکشی و مهار آب در چندین گود عمیق در شمال تهران اشاره کرد
جهت اطلاعات بیشتر به www.maharsang.com مراجعه نمایید.
https://www.facebook.com/maharsang




اطلاعات تماس

نام   هانیه روح الهی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۶:۰۰:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   974
کلمات کلیدی   تولید لوله های زهکش,ژئودرین,ژئوممبران,ژئوسنتتیک,گودعمیق,پروژه های عمرانی,پارسیان مهار سنگ,ایزولاسیون,تولید,لوله,های,زهکش,خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام