کوچکترین و باریک ترین تین کلاینت مدل eBOX-3350MX

کوچکترین و باریک ترین تین کلاینت مدل eBOX-3350MX

دسته: کامپیوترواینترنت > سخت افزار وقطعات کامپیوتر

استان: تهران

شبکه آسان (شرکت ابزار دقیق فن آوران ) وارد کننده تین کلاینتی با سایزی متفاوت نسبت به دیگر تین کلاینت ها ، دارای ظاهری شکیل و با هدف بهینه سازی در مصرف هزینه و انرژی می باشد .
تین کلاینت مدل eBOX-3350MX کوچکترین و باریک ترین تین کلاینت دارای سایز (115×115×35mm) و با وزن 277گرم می باشد این تین کلاینت با قابلیت نصب سیستم عامل های CE Embedded و Linux Embedded نیز می باشد .
در دنیای امروز کسب و کارها با سرعتی بیش از گذشته در حال رشد و تغییر هستند و همگی نگران این مساله اند که چگونه می توان فناوری اطلاعات را با حداقل هزینه به روز کرد و به حتم در آینده ساختار کامپیوترهای رومیزی ، سخت افزار ها و نرم افزارها متفاوت خواهند بود ، لذا با انتخاب تین کلاینت می توان با هزینه کمتر به روز رسانی را انجام داد .
یکی از راه های کاهش هزینه این تغییرات اجتناب ناپذیر ، مدل رایانشی تین کلاینت است ، دلایل استفاده از رایانش تین کلاینت به قرار ذیل می باشد :
سخت افزار : به روز رسانی سخت افزار کامپیوتر یکی از مشکلات عدیده ای می باشد که به دلیل توزیع نرم افزارهای پیچیده تر ضروری است .
پشتیبانی متمرکز : متمرکز کردن عملیات پشتیبانی مزایای بسیاری دارد‌‍ ؛ نه تنها در هزینه ، بلکه در زمینه کیفیت و یکپارچگی خود عملیات پشتیبانی . بسیاری از محصولات نرم افزاری را می توان از دوردست تغییر داد .
انرژی : میزان مصرف انرژی یک دستگاه تین کلاینت نسبت به یک کامپیوتر رومیزی 14 درصد است . کاهش نیاز به خنک سازی ، هزینه را پایین می آورد .
مجوز : مجوز نرم افزار یکی از مسایل اساسی فناوری اطلاعات است . اگر برنامه ها را به صورت متمرکز نصب کنید مساله مجوز بسیار ساده خواهد بود .
امنیت : یکی از نگرانی های محیط سنتی فت کلاینت ها ، نداشتن کنترل بر کپی و خارج ساختن اطلاعات است ، اما در محیط تین کلاینت که دیگر نگران ذخیره محلی نیستیم ، این موضوع اهمیت خود را از دست می دهد .
پشتیبان / بازیابی : در یک محیط فت کلاینت ، پشتیبان گیری در سایت محلی ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود. در یک شبکه گسترده ، این مساله نیازمند وجود سرور در هر سایت است که با عواقب رسانه های دخیره سازی (نوار ، دی وی دی و...) و انبارکردن آن در سایت های پراکنده و به سپردن اطلاعات به افرادی خارج از حوزه فناوری اطلاعات می شود . در محیط تین کلاینت و با رویکرد متمرکزی که این روش دارد ، تمامی اطلاعات در یک نقطه ذخیره شده و هزینه بسیار کاهش می یاید .
ویروس ها : اگر نتوان اطلاعات محلی را به مرکز انتقال داد ، مخاطره ویروس ها بسیار کاهش می یاید . البته درایور سی دی و دی وی دی در بسیاری از محیط های مدیریت شده کمتر استفاده می شوند و اما از آنجایی که اکثر دستگاه های تین کلاینت درایو فلاپی و سی دی ندارند لذا این نگرانی خود به خود حذف می شود .
سرعت ارسال ، تعمیر و تعویض : محیط های های رایانشی تین کلاینت اغلب از ارسال سریع تر نرم افزارها و ارتقا بهره می برند .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تین کلاینت ، می توانید به سایت www.easynet.ir  مراجعه و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمائید .
http://www.easynet.ir




اطلاعات تماس

نام   گرامی یکتا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۵۰:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۰۴:۲۰:۲۶
تعداد نمایش   445
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کوچکترین,باریک,ترین,تین,کلاینت,مدل,eBOX-3350MX,کوچکترین و باریک ترین تین کلاینت مدل eBOX-3350MX





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام