فروش ویژه تین کلاینت مدل eBOX-2300SX

فروش ویژه تین کلاینت مدل eBOX-2300SX

دسته: کامپیوترواینترنت > سخت افزار وقطعات کامپیوتر

استان: تهران

فروش ویژه تین کلاینت مدل eBOX-2300SX
شرکت شبکه آسان (ابزار دقیق فن آوران ) اقدام به فروش ویژه با تخفیف ویژه این مدل نموده است . تین کلاینت مدل eBOX-2300SX با هدف بهینه سازی در مصرف هزینه ، می تواند سیستم عامل های CE Imbedded و Linux Embedded را پشتیبانی نماید .
رایانش مبتنی بر تین کلاینت (Thin client) در حال اوج گرفتن است . امروزه شرکت ها می دانند که تنها راه حل مشکلات رو به افزایش آن ها در مقایسه با مدیریت فت کلاینت (Fat Client) است . تین کلاینت تلاش فوق العاده ای را که فت کلاینت ها برای ارتقا نرم افزار و سخت افزار ، امنیت ، پشتیبان گیری و ذخیره اطلاعات به خرج می دهند ، کاملا غیرضروری می سازد .
در یک محیط رایانش مبتنی بر سرور ، تنها سرورها نیازمند مدیریت هستند . اطلاعات و برنامه ها به جای قرارگیری برروی صدها یا شاید هزاران تین کلاینت ، در چند سرور متمرکز می شوند . کامپیوترها تبدیل به ترمینال شده ، می توان آن ها را با دستگاه هایی ارزان تر و مهم تر از همه بامدیریت آسان و بدون پیچیدگی که تین کلاینت نامیده می شود ، جایگزین کرد.
به طور خلاصه رایانش تین کلاینت برای هر کسب و کاری که بخواهد هزینه های غول آسای کامپیوترهای رومیزی را مدیریت کند ، یک ضرورت است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تین کلاینت ، می توانید به سایت www.easynet.irمراجعه و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمائید .




اطلاعات تماس

نام   گرامی یکتا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۸:۵۰:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۰۴:۲۰:۳۴
تعداد نمایش   529
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,ویژه,تین,کلاینت,مدل,eBOX-2300SX,فروش ویژه تین کلاینت مدل eBOX-2300SX





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام