خدمات کامپیوتری در محل

خدمات کامپیوتری در محل

دسته: کامپیوترواینترنت > تعمیر و نگهداری

استان: اصفهان

خدمات کامپیوتری در محل
* تعمیر و خدمات کامپیوتری سریع و با کیفیت در محل شما
* صرفه جویی در وقت و هزینه با خدمات کامپیوتری در محل

برای تعمیر کامپیوتر خود دیگر لازم نیست دستگاه خود را به مراکز کامپیوتری ببرید. برای اینکه تمام تمرکز خودتان را برای کارهای روزمره و حرفه ی خود نگاه دارید، می توانید حل مشکلات کامپیوتری منزل و یا محل کار خود را بر عهده ما بگذارید. بدین منظور می توانید با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره ی کارشناسان ما بهره مند شوید. پس از مشاوره، کادر فنی ما برای عیب یابی و رفع مشکلات سیستم های شما به محل کارتان اعزام خواهند شد.
________________________________________
کاربران خانگی
نصب ویندوز، عیب یابی و تعمیر کامپیوتر، راه اندازی و رفع عیب اینترنت از جمله خدماتی است که توسط مرکز کامپیوتر ما در محل مشتریان عزیز ارائه می شود.
کاربران تجاری
خدمات با کیفیت و به روز برای شرکت ها و ادارات از جمله افتخارات ما می باشد. این خدمات شامل بازدید فنی از سیستم های کامپیوتری، خدمات و طراحی شبکه، کابل کشی ساختار یافته ، رفع مشکلات سیستم عامل و نرم افزاری از راه دور و ... می شود.

شما همچنین می توانید از طرح های نگهداری پیشگیرانه و بازدید و تعمیرات طبق برنامه ی ما برای دستگاه های کامپیوتری و تجهیزات مرتبط خود استفاده نمایید. این طرح ها در محل شما و طبق برنامه مشخص انجام می پذیرد. عدم نیاز به داشتن نیروی متخصص کامپیوتری به صورت دائم، مزیت این طرح ها است.
تعرفه خدمات
تمامی تعرفه های خدمات مرکز ما مطابق با هزینه های تعیین شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد. برای خدمات در محل علاوه بر تعرفه ی خدمات انجام شده در محل، هزینه ی ایاب ذهاب نیز محاسبه می شود. برای اطلاع از هزینه ی ایاب ذهاب کارشناس و حضور در محل خودتان لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن :09192394958




اطلاعات تماس

نام   ahmad
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۱۱:۱۹:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۰۶:۴۹:۴۵
تعداد نمایش   560
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خدمات,کامپیوتری,محل,خدمات کامپیوتری در محل





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام