طراحی سایت - سئو حرفه ای

طراحی سایت - سئو حرفه ای

دسته: کامپیوترواینترنت > طراحی وب

استان: تهران

طراحی سایت
طراحی حرفه ای وبسایت
سئو حرفه ای وب سایت 
( سئو سازی سایت حرفه ای - بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو )
همگی توسط "" شرکت کیان تجارت ""

سئو مخفف کلمه (search engine optimization) 
می باشد، که به معنای بهینه سازی برای موتور جستجو است. منظور از موتور جستجو سایت هایی همچون گوگل، یاهو و ... می باشد. که از این پس برای درک بهتر مقاله بجای موتور جستجو از گوگل استفاده می شود.

سئو به زبان ساده چیست؟ در یک جمله یعنی کارهایی که روی یک وب سایت انجام می گیرد تا اطلاعات و ساختار سایت برای موتورهای جستجو قابلیت ایندکس شدن(  ایندکس شدن یعنی چه؟ ایندکس شدن یعنی اینکه در زمان جستجوی یک عبارت یا کلمه کلیدی در گوگل توسط کاربران دیگر سایت شما در آیتم های پیشنهادی گوگل آورده شود ) داشته باشد.
اصول سئو بیشتر بر ساختار و محتوا تمرکز دارد، و سعی می کند که استاندارد هایی را در وب سایت ها قرار دهد که سبب خوانایی بیشتر محتوا برای موتور جستجو و کاربران بازدید کننده از وب سایت قرار گیرد. بنابراین تمرکز سئو تنها بروی موتور جستجو نیست و باید کاربران استفاده کننده از وب سایت نیز در نظر گرفته شود.
با رعایت اصول سئو وب سایت شما در صفحات اول گوگل ایندکس می گردد و باعث می گردد که مشتریان بیشتری سایت شما را بازدید نمایند.
شرکت فنی مهندسی کیان تجارت با بیش از 10 سال تجربه و تخصص لازم در این زمینه آماده ارائه خدمات سئو , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت به همه مشتریان گرامی می باشد.

با ما تماس بگیرید  
--------------------------------------------------
ایمیل : saeid_sotoodeh

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت فنی مهندسی کیان تجارت
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://www.kiantc.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۳۰:۵۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   450
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,طراحی,سایت,سئو,حرفه,سئو سازی سایت,بهینه سازی سایت,سئو در گوگل,بهینه سازی سایت برای موتورها,Seo,Search Engine Optimizer,سئو حرفه ای,سئوسازی,شرکت کیان تجارت,طراحی سایت,طراحی حرفه ای وبسایت,طراحی وبسایت,سئو حرفه ای وب سایت,طراحی وب سایت,سئو وب سایت,طراحی سایت - سئو حرفه ای





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام