مجموعه شاتر استوک 2013

مجموعه شاتر استوک 2013

دسته: کامپیوترواینترنت > گرافیک وطراحی

استان: تهران

سایت شاتر استوک (Shutterstock) یکی از بزرگترین پایگاههای عرضه‌کننده تصاویر بسیار با کیفیت در موضوعات گوناگون برای استفاده در طرحهای گرافیکی است. این سایت دارای آرشیو بسیار بزرگ و متنوعی از عکس و طرحهای با کیفیت در هر موضوعی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. اگر برای طراحی یک کالای مخصوص به کودک نیاز به تصاویر با کیفیت از کودکان دارید؛ یا اگر می‌خواهید جعبه یک روغن زیتون را طراحی کنید و نیاز به تصاویری از زیتون و درخت زیتون دارید؛ یا حتی اگر نیاز به پس‌زمینه‌های آبستره‌ای دارید که در طرحهای خود از آن استفاده کنید؛ یا اگر نیاز به تصویر مرد شیک‌پوشی دارید که کالای شما را در دستان خود گرفته باشد، همه این موارد را در مجموعه بزرگ شاتر استاک پیدا خواهید کرد.
این مجموعه شامل دو نسخه اورجینال و گردآوری شده می باشد که نسخه اورجینال آن در 60 دی وی دی با حجم تقریبی 280 گیگابایت متعلق به سایت شاتر استوک امریکا که فایل های ذخیره شده در هر کدام از دی وی دی ها به صورت کامل ظرفیت آنرا پر کرده اند در واقع به صورت تقریبی درون هر دی وی دی حدود 4.5 گیگابایت فایل وجود دارد.علاوه بر این آرشیو موضوعی تصاویر در این دی وی دی ها به صورت کامل و طبقه بندی شده بوده تا کاربر به راحتی بتواند عکس مورد نظر خود را پیدا کند. ازسوی دیگر نسخه گرد آوری شده که به هیچ عنوان اورجینال نبوده و از منابع مختلف در سراسر اینترنت جمع آوری شده است توسط سایت ها و فروشگاه های مختلف با حجم ها و شکل های مختلفی برای دانلود و فروش قرار گرفته که شکل عمده ی آن مجموعه شاتر استوک در قالب 10 دی وی دی با حجم تقریبی 45 گیگابایت میباشد که ظرفیت هر کدام از دی وی دی های آن هم به صورت کامل پر نشده و فایل ها بدون هیچ نظم و ترتیبی درون دی وی دی ها قرار گرفته است. با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نسخه اورجینال و نسخه گرد آوری شده مجموعه شاتر استوک داده شد حال تصمیم گیری با خود کاربر است که چقدر کیفیت و اورجینال بودن این مجموعه برایش مهم است که اقدام به دانلود و یا خرید آنان یک سایت معتبر نماید.
ویژگی های این مجموعه :

تمامی عکس های با کیفیت 300 الی 400 dpi
سایز تصاویر از 25 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر
تمامی وکتورها قابل ویرایش و قابل چاپ با ابعاد نامحدود
حجم تصاویر Jpg از 3 مگابایت تا 25 مگابایت با کیفیت فوق العاده جدیدترین و کاملترین کلکسیون تصاویر حرفه ای در دنیا ویژه ی حرفه ای‌ها 70 هزار تصویر jpg و Eps
کلیکسیون نهایی بزرگترین تولید کننده عکس در آمریکا
جدیدترین و کامل ترین کلیکسیون تصاویر حرفه ای و برداری ، وکتور در دنیا
قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بدون افت کیفیت
دسترسی سریع به تصاویر مورد نظر
لذت انتخاب از بین تصاویر بسیار زیبا
به همراه فهرست و گروه بندی
قابلیت استفاده در تمامی نرم افزار های گرافیکی photoshop-corelDAW-IIIUSTRATOR
ویژه گرافیست ها ، طراحان وب سایت ، طراحان مالتی مدیا




اطلاعات تماس

نام   مجموعه شاتر استوک 2013
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۳:۲۶:۵۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۰۸:۵۶:۵۶
تعداد نمایش   715
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مجموعه,شاتر,استوک,2013,مجموعه شاتر استوک 2013





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام