نصب کروز کنترل فابریک جک JAC J5

نصب کروز کنترل فابریک جک JAC J5

دسته: اتومبیل و موتورسیکلت > تعمیرگاه

استان: تهران

نصب کروز کنترل و لیمیتر با کلیدهای فابریک برای خودروی JAC J5 روی فرمان
تقاضا می شود قبل از اقدام به خرید و نصب کروز کنترل برای خودروی JAC J5 لطفاً به موارد زیر توجه فرمایید:
در سالهای اخیر با توجه به افزایش چشمگیر نرخ دلار و بالارفتن قیمت کالاهای اصلی ، عرصه برای ورود اجناس بی کیفیت ساخت کشور چین و نیز تولید برخی از کالاها با کیفیت نا مطلوب در داخل کشور بیش از پیش باز شده است. در خصوص سیستم کروز کنترل ، اخیراً برخی از شرکتهای داخلی با کمک سازندگان چینی ، اقدام به کپی برداری و ساخت دستگاه کروز کنترل برای خودروی JAC و دیگر خودروها از روی نمونه های اصلی نموده و به جای تبلیغات مثبت برای کالای خود ، از طریق تخریب و تبلیغات منفی برای کالای اصلی و با معرفی کالای اصلی به عنوان غیر استاندارد و نیز ساخت ویدئو کلیپ و سایر روشها قصد بالا بردن میزان فروش خود را دارند. جالب آن است که برای اغوای مشتریان و القای بالا بودن کیفیت، اقدام به قیمت گذاری و فروش آن با قیمتهایی بالاتر از قیمت اجناس اصلی می نمایند، در حالیکه قیمت تمام شده کمتر از یک پنجم قیمت فروش این دستگاهها بوده و این مطلب به راحتی قابل اثبات است.
حال سوالی که مطرح می گردد اینست که چگونه ممکن است کپی از اصل با کیفیت تر باشد؟ اگر چنین است چرا این شرکتها جنس تولید داخل را در داخل قوطی و بسته بندی که دقیقاً از روی نمونه اصلی ساخته شده است عرضه می نمایند؟ اگر کالای اصلی بی کیفیت و پر از اشکال است چگونه این شرکتها قبلاً به مقدار زیاد اقدام به فروش و تبلیغات برای آن می نموده اند؟ اگر کالای اصلی پر از اشکال است چرا به جای کپی برداری از آن اقدام به ساخت یا واردات کالایی با شکل جدید و با طراحی جدید ننموده اند؟ متأسفانه اینگونه تبلیغات در واقع نوعی توهین به شعور مشتریان آگاه و سوء استفاده از ناکافی بودن اطلاعات فنی برخی دیگر از مشتریان می باشد. این گونه از اشخاص یا شرکتها ، به جای بالا بردن خود ، سعی در پائین آوردن رقبا دارند که کاری غیر منصفانه و غیر اخلاقی می باشد.
در نهایت سعی ما آن است که به جای فریب دادن مشتریان ، با ارائه اطلاعات کافی قضاوت را به خود آنها بسپاریم.
مشخصات دستگاه کروز کنترل ارائه شده توسط شرکت آرون کار با بیش از هشت سال سابقه در فروش و نصب سیستمهای کروز کنترل به شرح زیر می باشد:

1-کلیدهای کروز کنترل به همراه کلیدهای کنترل صدای جدید به صورت فابریک بر روی فرمان نصب می گردد
2-هر دو کلید کنترل صدا و کروز کنترل مانند کلیدهای اصلی به رنگ مشکی بوده و دارای back light آبی می باشند ، به این معنا که در داخل کلید LED هایی وجود دارد که نوشته های روی کلیدها مطابق تصاویر به رنگ آبی روشن می شوند
3-یونیت کنترل اصلی ساخت تایوان می باشد
4-برای نصب دستگاه به پدال گاز خودرو از سوکتهای فابریک استفاده می گردد
5-دستگاه نصب شده علاوه بر کروز کنترل دارای سیستم محدود کننده سرعت یا لیمیتر (SPEED LIMITER) نیز می باشد.
6-نمایشگر کروز کنترل در پشت آمپر بنا به تقاضای مشتری فعال می گردد
7-با تغییر وضعیت گیربکس از N به D کروز کنترل غیر فعال می گردد

8-چنانچه گیربکس در وضعیت N باشد کروز کنترل به هیچ وجه فعال نمی گردد

9-دقت دستگاه بالا و تلرانس سرعت بسیار کم می باشد
10-هرچند که استفاده از سیستم CAN باعث تسریع در نصب دستگاه می گردد ، با اینحال به دلیل احتمال ایجاد اختلال در سیستم CAN ، سیگنال های مورد نیاز به طور مستقیم از پدال ترمز و گیربکس گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که استفاده از سیستم CAN فقط و فقط باعث تسریع در نصب دستگاه می گردد و کوچکترین تأثیری در بهبود عملکرد دستگاه ندارد. 
11- دستگاه دارای دو سال ضمانت بی قید و شرط می باشد
12- تا دو هفته پس از نصب دستگاه چنانچه مشتری به هر علت از عملکرد دستگاه ناراضی بوده و یا دستگاه نصب شده مشخصات فوق الذکر را نداشته باشد، دستگاه بدون قید و شرط پس گرفته شده و مبلغ دریافتی عیناً عودت می گردد. این مطلب به صورت مکتوب در فاکتور فروش قید می گردد.
برای تشخیص نمونه های کپی شده از نمونه اصلی ، به تصویر درج شده در آگهی توجه فرمایید.


آدرس: خیابان شریعتی ، انتهای معلم ، خیابان گوهری پلاک 173

تلفن: 88460940 - 88456496
اخذ مشاوره و اطلاعات تکمیلی : 09124254797 - 09358874335
www.arooncar.com

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   دباغی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.arooncar.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۷:۱۴:۵۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   69
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نصب,کروز,کنترل,فابریک,JAC,کروز JAC,کروز کنترل جک J5,لیمیتر jac j5,نصب کروز کنترل جک,کروز کنترل و لیمیتر JAC J5,کروز کنترل جکJ5,نصب کروز کنترل فابریک جک,نصب کروز کنترل فابریک جک JAC J5





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام