تخت خوابهای باکسی کمجا چوبینکو

تخت خوابهای باکسی کمجا چوبینکو

دسته: لوازم وکالا > چوبی و فلزی

استان: تهران

تختخواب باکسی کمجا چوبینکو ( تختخواب گنجه دار )
کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند حالته ، کابینت آشپزخانه و کلاف فلزی ، یراق آلات تخت خواب های تاشو ، باکسی و استراکچر کاناپه های تختخوابشو و یراق و لولای میز های چند حالته
چوبینکو سلطان استفاده از محیط
تختخواب باکسی چوبینکو در ظاهر یک تختخواب معمولی است اما ویژگی که در تختخواب باکسی چوبینکو وجود دارد این است که شما با یک نیروی بسیار کم می توانید به کمک جکهای قوی و لولای ویژه آن ، کفی تختخواب باکسی را به همراه تشک مانند درب یک جعبه و یا گنجه باز کنید و آن وقت در زیر تختخواب باکسی یک فضای بسیار بزرگ و جادار خواهید داشت .
با وجود تختخواب های باکسی در منزلتان دیگر نگران نگهداری از وسایل کنار گذاشتنی و فصلی خود نباشید ضمن اینکه از باکس این تختخواب باکسی می توانید به راحتی بعنوان یک گنجه مناسب برای نگهداری رختخوابها نیز استفاده کنید و یا اینکه چمدانهای اضافی و ... خود را در زیر تخت بگذارید.
تختخواب های باکسی چوبینکو نسبت به نمونه های موجود در بازار مزیتهایی دارد.
اول اینکه جکهای گازی تختخوابهای چوبینکو بر خلاف نمونه های موجود در بازار چینی نیست و ساخت شرکت معظم و معتبر اچ تی ام می باشد که دارای سه سال گارانتی تعویض می باشد .
دوم اینکه جکهای گازی تختخواب های باکسی چوبینکو از نوع شیر دار است و این موضوع امکان تنظیم نیروی جک را برای بالا بردن ایده آل فرآهم می کند و می توان جکها را به نسبت وزن زیره تخت باکسی و وزن تشک و توانایی شما تنظیم کرد و این موضوع به شما کمک می کند تا به سهولت زیره تختخواب باکسی را بالا بکشید ولی در نمونه های موجو در بازار این مسئله بسیارآزار دهنده و خصوصا" برای خانمهای خانه دار مشکل ساز است .
و سوم اینکه شما علاوه بر ابعاد استاندارد تختخواب که 2 متر در 140 ، 160 ، 180 و 200 سانت می باشد ، می توانید هر اندازه دیگری که فضای شما به شما اجازه می دهد تختخواب باکسی را در منزلتان داشته باشید.
همچنین چوبینکو این امکان را به شما می دهد که کل طرح تاج و دکورها و میز آرایش کناری تختخواب را کاملا" باسلیقه خودتان طراحی کنید تا تختخواب باکسی شما منحصر بفرد ترین تختخواب در دنیا شود .
این گروه صنعتی یک مجوعه بزرگ متشکل از شرکتهای چوبسان، HTM و چوبینکو می باشد که چوبسان یکی از بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه ام دی اف است و اچ تی ام جک ها و یراق آلات تختهای تاشو را می سازد و چوبینکو که ساخت کارهای آماده را برعهده دارد. بنابراین با توجه به اینکه ساخت محصول نهایی از صفر تا 100 توسط این مجموعه انجام می گیرد لذا بهای تمام شده پایین تر از سایر رقبا بوده و قیمت مصرف کننده هم طبعا پایین تر خواهد بود. این در صورتی است که بسیاری از سازندگان دیگر همچنان مشتری کلاف،جک، یراق آلات و ام دی اف های تولیدی این مجموعه هستند.

جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به میدان رسالت ، مجتمع تجاری دنیای نور ، طبقه 2 واحد 24 مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 22339569 – 021 و22339672-021 و 22339683-021 تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.comمراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com و همچنین شماره فکس ما: 22339571- 021 .
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از (، مدیر فروش) دریافت نمایید.




اطلاعات تماس

نام   جواداکرمی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۷:۴۶:۱۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۳:۱۶:۱۰
تعداد نمایش   668
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تخت,خوابهای,باکسی,کمجا,چوبینکو,تخت خوابهای باکسی کمجا چوبینکو





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام