تخت کمجا دو طبقه

تخت کمجا دو طبقه

دسته: لوازم وکالا > چوبی و فلزی

استان: تهران

تختخواب تاشو دو طبقه کمجا چوبینکو ( تخت تاشو دیواری دو طبقه )
کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند حالته ، کابینت آشپزخانه و کلاف فلزی ، یراق آلات تخت خواب های تاشو، باکسی و استراکچر کاناپه های تختخوابشو و یراق و لولای میز های چند حالته

چوبینکو سلطان استفاده از محیط
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چقدر جالب می شه برای دو تا از بچه های نازنینتون در فضایی کمتر از دو متر مربع تختخواب داشته باشید ؟
این رویایی است که با یاری خدا چوبینکوآنرا محقق کرده شما با استفاده از تختخواب های تاشو ( کمجا ) دو طبقه چوبینکو می توانید در فضایی کمتر از دو متر مربع تختخواب تاشو نصب کنید.این موضوع باعث می شود که نه تنهای فضای اتاق شما بی مورد اشغال نشود بلکه از مزیت زیبایی ظاهری تختخواب های تاشو بهره می برید .
تختخواب های تاشو دو طبقه چوبینکو به شکلی طراحی شده که شما یک تختخواب محکم فلزی را در پوششی زیبا از ام دی اف خواهید داشت تا هم از مزیت استحکام فلز بهره ببرید و هم از مزیت زیبایی ام دی اف بنابرایناطمینانی دائمی از کیفیت را برای شما به ارمغان می آوریم.
ظاهر محصولات چوبینکو به نسبت سایر تولید کنندگان متفاوت بوده و از طرح های جذاب CNCو تاجهای تخت زیبا در آنها استفاده شده که این موضوع ابتکاری جدید در تولیدات تخت تاشو در ایران است .
این گروه صنعتی یک مجوعه بزرگ متشکل از شرکتهای چوبسان، HTM و چوبینکو می باشد که چوبسان یکی از بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه ام دی اف است و اچ تی ام که جک ها و یراق آلات تختهای تاشو را می سازد و چوبینکو که ساخت کارهای آماده را برعهده دارد. بنابراین با توجه به اینکه ساخت محصول نهایی از صفر تا 100 توسط این مجموعه انجام می گیرد لذا بهای تمام شده پایین تر از سایر رقبا بوده و قیمت مصرف کننده هم طبعا پایین تر خواهد بود. این در صورتی است که بسیاری از سازندگان دیگر همچنان مشتری کلاف،جک،یراق آلات و ام دی اف های تولیدی این مجموعه هستند.
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا رنگ محصولات مورد علاقه خود را از میان 50 رنگ متنوع از بهترین و مرغوبترین MDF های موجود در بازار انتخاب کنند.
اگر شما علاقمند باشید ما می توانیم در فضای بالای تختخوابهای شما یک گنجه بسیار بزرگ و جادار بسازیم تا این موضوع امکان استفاده بهینه تری از فضا را به شما بدهد .
برای مشتریانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند نیز ما پیشنهاداتی داریم که با قیمتهای بسیار پایین و باور نکردنی بتوانند یک تخت تاشو بسیار خوب و با کیفیت داشته باشندزیرا ساخت تخت تاشو تخصص ماست .
چوبینکو به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود مسئولیت حمل و نصب کالای مشتریان را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب کلیه محصولات را بصورت رایگان برای مشتریان انجام می دهد.
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا به نسبت ابعاد و شرایط فضای منزل خود کالا سفارش دهند و کارکنان ما بسیار خشنود خواهند شد تا بدون هیچ هزینه ای در منزل شما حاضر شده و بصورت رایگان به شما مشورت دهند و محل نصب تختخوابها را برای شما اندازه گیری نمایند. 
برای ما اصلا" ابعاد اتاق و محلی که شما می خواهید در آن تختخواب داشته باشید اهمیت ندارد زیرا بدلیل توانایی که در تولید یراق آلات داریم می توانیم به هر اندازه ای که شما بخواهید و فضای منزلتان اجازه دهد برایتان تختخواب بسازیم و حتی تشک را نیز بصورت سفارشی برای شما تهیه نماییم .
گروه صنعتی H.T.M اولین و تنها تولید کننده جکهای گازی و ست کامل یراق آلات تختخوابهای تاشو یکی از مجموعه های همکار با چوبینکو است که بیش از 80 درصد از تولید کنندگان تخت تاشو از یراق آلات این گروه تولیدی در محصولاتشان استفاده می کنند لذا ما کلیه جکهای گازی تختخوابهای تولیدی خود را تا 3 سال گارانتی تعویض می نماییم .
کلیه محصولات چوبینکو از هر نظردارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما تنها با یک تماس تکنسین های چوبینکو را در کنار خود خواهید دید.
چوبینکو تختخوابهای خود را در چند سایز استاندارد در حالت عمودی ( ایستاده ) افقی ( خوابیده ) می سازد که ابعاد آنها به شرح ذیل است:
•انواع تختخوابهای تاشو دیواری عمودی ( کمجا) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
•انواع تختخوابهای تاشو دیواری افقی ( کمجا) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
•انواع تختخواب تاشو دیواری در ابعاد سفارشی
لازم به توضیح است که تختخوابهای چوبینکو از نظر عمق ( فاصله بیرونی تخت تا لبه دیوار) در دو سایز 40 سانتی متر و 60 سانتی متر موجود می باشد . تختخوابهای با عمق 60 سانتی متر این امکان را به شما می دهد که در داخل کمد تخت یک گنجه بزرگ برای قرار دادن بالشت و لوازم خواب ، یک کمد خوب برای کتابخانه و یا هرمنظور دیگر و نیز یک دکور زیبا و شیک در داخل تخت داشته باشید که البته تغییر مشخصات و نمای داخل تخت برای شما نیز در زمان سفارش ممکن می باشد.
چوبینکو بمنظور استفاده بهینه از فضای اتاق علاوه بر تختخواب کمد لباس ، میز آرایش ، ویترین ، دراور ، عسلی ، میز کامپیوتر ، کتابخانه و ... نیز طراحی نموده که آنها نیز بسیار کمجا بوده و در استفاده بهینه از فضای منزل شما مناسب و کاربردی می باشند .

جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به میدان رسالت ، مجتمع تجاری دنیای نور ، طبقه 2 واحد 24 مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 22339569 – 021 و22339672-021 و 22339683-021 تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.comمراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com و همچنین شماره فکس ما: 22339571- 021 .
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از (، مدیر فروش مجموعه) دریافت نمایید.




اطلاعات تماس

نام   گروه صنعتی چوبینکو
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۷:۵۶:۰۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۳:۲۶:۰۸
تعداد نمایش   1251
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تخت,کمجا,طبقه,انواع تخت کمجا,انواع تختخواب کمجا,تختخواب های کمجا چوبینکو,تختخوابهای کمجا,تخت های کمجا,تختخواب کمجا,تخت چوبی کمجا,تختخواب چوبینکو کمجا,کمجا تخت,کمجاترین تختخوابها,تخت خواب چوبی کمجا,کمجا تختخواب,تخت خواب کمجا,تخت کمجا با بهترین قیمت,تخت کمجا دو طبقه





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام