تولید فیلتر هوا با شما تهیه مواد با ما

تولید فیلتر هوا با شما تهیه مواد با ما

دسته: اتومبیل و موتورسیکلت > لوازم یدکی و قطعات

استان: تهران

تولید فیلتر هوا ( air filter ) و خط تولید فیلتر هوای خودرو (air filter car ) با درآمد میلیونی

با یک کارگاه تولید فیلتر هوا درآمد شما ماهیانه بیش از یک میلیون تومان خواهد شد . کافی است یک و نیم میلیون تومان سرمایه داشته باشید . یک شغل راحت ، پر درآمد و مستقل برای کسانی که علاقه مند به کار مستقل و پرسود هستند .

اگر بیکار هستید و به دنبال یک شغل مناسب می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به راحتی صاحب کار شوید .

** راه اندازی دستگاه با شما و تامین مواد مورد نیاز و اموزش رایگان با ما **

امکان راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در کلیه شهرهای کوچک و بزرگ وجود داشته و با یک نیروی کار نیز می توان شروع بکار نمود . از ویژگی های قابل توجه این شغل می توان به موارد زیر اشاره نمود : هیچ نوع آلودگی و خطر – بدون بو و دود – هیچ سر و صدایی ندارد – بدون نیاز به فضای زیاد – امکان راه اندازی در پارکینگ – انباری – پشت بام و هر مکانی که دارای برق دویست و بیست ولت باشد .

لازم به ذکر است که هزینه برق ماهیانه 10000 تومان نیز نمی شود . شما یک میلیون تومان سرمایه گذاری می کنید و در ماه یک میلیون تومان سود خالص بدست اورید .

این شغل می تواند یک کار همیشگی برای شما باشد چرا که یک فاکتور بسیار مهم در خودرو محسوب شده و استفاده از ان در خودرو باعث کار کردن منظم اتومبیل می شود . پس از سهمیه بندی بنزین استفاده از این محصول و فروش ان افزایش یافته و با قطع آن نیز بیشتر خواهد شد .

با راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به راحتی می توانید فیلتر هوای کلیه محصولات ایران خودرو – سایپا و پارس خودرو را با کیفیتی بسیار خوب و به آسانی تولید نمایید . ( تولید فیلتر هوای خودروهای تیبا – رانا – پراید – سمند – پژو 206 – زانتیا – ماکسیما – L90 - مزدا و ... )

از جمله افتخارات شرکت کیان :
•تولید و فروش خط تولید فیلتر هوای خودرو سبک و سنتی – اتومبیل های نیمه و تمام اتوماتیک ( لوپر شر و هایپر شر )
•تولید و فروش خط تولید دستگاه های کاغذ چینکن تیغه ای و غلتکی خودکار ( لوپر شر و هایپر شر)
•ساخت و فروش دستگاه چسب زنی کاغذ فیلتر – کلیه دستگاه ها و قالب های سبک و سنگین
•تولید و فروش قالبهای مختلف صنعتی به ویزه قطعه های اتومبیل از قبیل سپر – چراغ جلو – جلو پنجره – چراغ خطر عقب و ...
•واردات و توزیع عمده مواد اولیه فیلتر هوا خودرو و مواد شیمیایی
•واردات و پخش عمده کاغذ خام به شکل رول
•پخش عمده و خرده کاغذ چین شده تیغه ای یا غلتک شده شرکتی ، که همگی دارای کیفیتی بسیار خوب و از مواد پلی یورتان – ایزو سیانات – پی وی سی – کربنات دیوپی dop و ...
می باشد.

چناچه به پیام های شما به دلیل کمبود وقت پاسخگو نبودیم می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22-9 و در روزهای تعطیل از 22-10 با ما تماس بگیرید .

** شرکت کیان با پانزده سال سابقه مفید در این زمینه مفتخر است که نخستین آگهی دهنده و تولید کننده این دستگاه ها در کشور بوده و دارای نمایندگی و شعبه نیست لذا هر نوع اگهی یا تبلیغات مشابه در واقع کپی از آگهی ما بوده است **

*راه اندازی یک کار خوب با سرمایه کم و درآمد عالی می تواند بهترین پیشنهاد ما به شما باشد *




اطلاعات تماس

نام   مهدی افشار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ۰۷:۴۷:۱۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   39
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تولید,فیلتر,هوا,شما,تهیه,مواد,خط تولید,خط تولید فیلتر,تولید فیلتر هوا,خط تولید فیلتر هوا,کاغذ فیلتر,فیلتر هوا,فیلتر هوای اتومبیل,کاغذ چینکن,راه اندازی خط تولید فیلتر هوا,فروش دستگاه چسب زنی,تولید فیلتر هوا با شما تهیه مواد با ما





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام