بهترین و معتبر ترین محصول رویش مجدد مو ریوایوزن

بهترین و معتبر ترین محصول رویش مجدد مو ریوایوزن

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: تهران

تاپیک پودر پر پشت کننده مو محصول آمریکا
تاپیک 50 گرمی 65/000 تومان
تاپیک 25 گرمی 45/000 تومان
تاپیک 10 گرمی 32/000 تومان
همکاران جهت خرید قیمت همکاری با شماره شرکت تماس بگیرید
02136830759

ریوایوژن رویش مجدد مو محصول آمریکا
با مجوز وزارت بهداشت

ریوایوژن کشف جدید پزشکان متخصص و دانشمند در زمینه درمان ریزش موهاست!
داروی طبیعی ریوایوژن، فاقد هر گونه عوارض جانبی بوده و باعث حفظ سلامت، پرپشتی و ضخیمتر شدن موها می شود
مصرف داروی ریوایوژن از ریزش موها جلوگیری می کند . موها را پرپشت ، سالم و قوی نگهمیدارد.مصرف آن برای خانمها و آقایان کاملا موثر و بی خطر است.عملکرد آنزیم فایوآلفا را مختل می کند .
میزان تولید هورمون DHT (که عامل اصلی ریزش موهاست) را کاهش می دهد.
باعث اختلال در جذب و عملکرد هورمون ریزش مو می شود .فعالیت مجدد ریشه های مو را تشدید می کند.از موها محافظت کرده و باعث تقویت و سلامت دوباره آن می شود.تاثیرات بسیار مثبت در پرپشت نمودن موها در قسمتهای جلوی سر و شقیقه ها دارد.طبق بررسیهای انجام گرفته، عناصر و عصاره های طبیعی بکار رفته در فرمول ساخت داروی ریوایوژن فاقد هرگونه عوارض و یا آثار جانبی از گذشته دور تا بحال هستند . مصرف ریوایوژن برای خانمها و آقایان کاملا بی خطر بوده و استفاده از آن همزمان با مصرف سایر داروهای ضد ریزش مو از قبیل روگین و پروپشیا و یا حتی پس از انجام عمل جراحی کاشت موی سر بلامانع است . در موارد نادر حساسیتهای بسیار جزئی در افرادی که پوست حساس دارند، دیده شده است .
آثار و نتایج مثبت ریوایوژن
طی 6 الی 8 هفته پس از استفاده از ریوایوژن، کاهش محسوس در میزان ریزش موها محرز بوده و ظاهر موها به مراتب سالمتر جلوه خواهد نمود . ضخیمتر خواهد شد. با مصرفمداوم ریوایوژن، کیفیت موهای شما بهبود یافته و موها سلامت دوباره را باز خواهند یافت . حداکثر نتایج مطلوب دسترسی پیدا خواهید نمود . پس از دستیابی به حداکثر نتایج، به منظور حفظ و تثبیت این شرایط مصرف ریوایوژن را می توانید به چند بار در هفته کاهش دهید


محصولات دیگر مرتبط :

تاپیک پودر پر پشت کننده مو محصول آمریکا
پودر پر پشت کننده مو تاپیک ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص با موهای شمایکی میشوند. این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی که در آنها وجود دارد محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشودودر جای خود باقی میماند و در باد و باران مقاوم میباشد ، برا ی از بین بردن تاپیک موهای خود را با شامپو بشویید.

تاپیک قابل استفاده در آرایشگاههای مردانه - با مرکز گریم زیبایی برای خانمها جهت حجم دادن مو

تاپیک در رنگهای : مشکی . قهوه ای تیره ، قهوه ای معمولی، قهوه ای روشن ، قهوه ای مایل به قرمز، بلوند، خاکستری و سفید می باشد.

تاپیک درسایزهای 2.5-10-25و50 گرمی موجود می باشد
قیمت : مناسبتر از همه جا تماس بگیرید


02136830759




اطلاعات تماس

نام   فلاح
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۹:۱۲:۲۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۴:۴۲:۲۹
تعداد نمایش   665
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بهترین,معتبر,ترین,محصول,رویش,مجدد,ریوایوزن,زیبایی مو ریوایوزن,تقویت کننده مو ریوایوژن,ضد ریزش ریوایوژن,تقویت مو ارواماتین,ضد ریزش مو پروتکسان,ریوایوژن محلول ضد ریزش,پروتکسان تقویت مو,ارواماتین,دارو رویش مجدد مو ریوایوزن,قطع ریزش مو ریوایوزن,جلوگیری از ریزش مو,دارو تقویت کننده مو,رویش مجدد مو,تاپیک,پودر پرپشت کننده مو,بهترین و معتبر ترین محصول رویش مجدد مو ریوایوزن





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام