مانع پارک خودرو، تجهیزات ترافیک شهری، مانع خودرو

مانع پارک خودرو، تجهیزات ترافیک شهری، مانع خودرو

دسته: صنعت > لوازم صنعتی

استان: قزوین

دستگاه های تجهیزات ترافیک شهری
مانع پارک خودرو دژان ( کنترل تردد)
مانع پارک خودرو
امروزه موضوع پارکینگ به یکی از مشکلات اساسی مجتمع های مسکونی تبدیل شده است. جلوی منازل، فروشگاهها، سازمانها، ادارات و سایر اماکنی که به پارکینگ خصوصی مجهز است نیز از این موضوع مستثنی نیستند. شرکت سامانه های کنترل دقیق راه حل مناسبی برای این مشکل پیشنهاد کرده است. مانع جلوگیری از پارک خودرو را در اندازه ها و مدل های مختلفی طراحی نموده که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خریدار ارائه
می نماید. این دستگاهها در دو نوع کلی دستی و قابل کنترل (با استفاده از ریموت کنترل) ارائه می گردد. در نوع قابل کنترل از یک موتور DC و یک گیربکس داخلی برای بالا یا پایین بردن مانع استفاده می شود. باتری داخلی این دستگاه قادر است در حدود یک ماه انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. در محصولات آینده سیستم شارژ نوری باتری نیز به دستگاه اضافه خواهد شد. یکی از امکاناتی که می تواند به مانع های موتور دار اضافه شود، استفاده از سامانه مبتنی بر RFID می باشد. سامانه RFID این امکان را فراهم می آورد که با نزدیک شدن خودرو، مانع بطور خودکار غیر فعال شده و با خروج خودرو از پارکینگ، مانع مجدداً فعال می شود.
در نوع دستی، موضوعی که ممکن است در دراز مدت مورد تعمیر قرار گیرد قفل مانع می باشد. در بعضی از مدلها طراحی به گونه ای است که می توان از قفل های معمولی رایج در بازار استفاده نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت :www.dejan.ir مراجعه کنید یا با شماره های :     کارخانه :02833454496 و دفتر فروش :02833652700( سه خط ) تماس حاصل فرمایید یا با پست الکترونیکی sales@scd.ir مکاتبه نمایید .




اطلاعات تماس

نام   محمد باقری
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۴:۱۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۱:۴۴:۱۲
تعداد نمایش   45
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مانع,پارک,خودرو،,تجهیزات,ترافیک,شهری،,خودرو,مانع پارک خودرو، تجهیزات ترافیک شهری، مانع خودرو





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام