قالبسازی رباتیک

قالبسازی رباتیک

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: مازندران

طراحی و پیاده سازی سلولهای رباتیک مورد استفاده در قطعه سازی رباتیک ، قالب سازی رباتیک و خط مونتاژ رباتیک.

دلایل متعددی از جمله قدرت مانور بیشتر، فضای دسترسی وسیعتر و نیز هزینه عموما کمتر ربات های صنعتی نسبت به ماشینهای CNC انگیزه های فراوانی برای استفاده از بازوهای مکانیکی در کارهایی چون تراشکاری، فرزکاری و ماشینکاری قطعات به جای دستگاههای CNC ایجاد می کند. با این وجود مشکلات متعددی چون خمش ربات در برابر نیروی خارجی و در نتیجه آن، کاهش چشمگیر دقت ربات مانعی برای استفاده از ربات های صنعتی در انواع فرآیندهای ماشینکاری قطعات فولادی (و در کل قطعات با سختی بالا) می باشد. شرکت هوشمند فناوا پارس، مجری پروژه های اتوماسیون صنعتی و رباتیک، مفتخر است به اطلاع برساند از جمله معدود (چه بسا تنها شرکت فعال در این زمینه) در ایران و خاورمیانه می باشد که توانایی و دانش فنی لازم جهت استفاده از رباتهای صنعتی در این قبیل پروژه ها را دارا می باشد (عکس آگهی مربوط به پروژه استفاده از ربات کوکا جهت ماشینکاری قطعه فولادی می باشد). علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های اجرا شده توسط ما در این خصوص با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی محصولات و خدمات ارایه شده شامل یکسال ضمانت بی قید و شرط می باشند.

کیفیت تعهد ماست به شما و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: 004915255407445
ایمیل: hooshmand.fanava@gmail.com

(در صورت تمایل به تماس و انجام هر نوع مشاوره از طریق اسکایپ می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)




اطلاعات تماس

نام   مومنی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۴:۲۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۶:۰۴:۲۰
تعداد نمایش   713
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,قالبسازی,رباتیک,فرزکاری رباتیک,برشکاری رباتیک,قطعه سازی رباتیک,خط تولید مونتاژ رباتیک,دریل رباتیک,جوشکاری رباتیک,سری تراشی رباتیک,اتوماسیون رباتیک خط تولید,تراش CNC,فرز CNC,برش کامپیوتری,رنگپاشی رباتیک,پیکرتراشی رباتیک,برش CNC,سی ان سی چوب,قالبسازی رباتیک





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام