خدمات ربات صنعتی

خدمات ربات صنعتی

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: مازندران

شرکت هوشمند فناوا پارس، مجری پروژه های اتوماسیون رباتیک و اتوماسیون صنعتی، با در اختیار داشتن دانش روز دنیا علاوه بر ارایه خدمات فنی و آموزشی معمول در این عرصه از جمله نصب و راه اندازی ربات های صنعتی ، طراحی و اجرای سلول رباتیک ، پیاده سازی خط تولید رباتیک ، اجرای خط مونتاژ رباتیک ، آموزش ربات صنعتی و ...، با افتخار به ارایه برخی از خدمات برای اولین بار در ایران و خاورمیانه می پردازد. از جمله برخی از این خدمات منحصر بفرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. بکارگیری ربات های صنعتی در کاربردهای تراشکاری رباتیک ، فرزکاری رباتیک و ماشینکاری رباتیک قطعات فولادی و بطور کل قطعات با سختی بالا با دقت بسیار مناسب (عکس آگهی مربوط به بکارگیری ربات کوکا جهت تراشکاری قطعه فولادی می باشد)

2. مبتکر طرح تبدیل و ارتقا ربات های صنعتی به ربات های CAD/CAM بدون هیچ نیازی به تعویض ربات و یا تغییر ساختمان داخلی ربات و یا تغییر اساسی کنترلر آن. این طرح با موفقیت کامل بر روی یک ربات کوکا پیاده سازی شده است و قابل تعمیم به همه انواع رباتهای دیگر با هر تعداد محور و درجه آزادی از جمله KUKA , ABB , FANUC , MOTOMAN , Hyundai می باشد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های انجام شده توسط ما با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تلفن تماس در آلمان: 004915255407445
ایمیل: hooshmand.fanava@gmail.com

(در صورت تمایل به تماس و انجام هرنوع مشاوره با آلمان از طریق Skype می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)




اطلاعات تماس

نام   مومنی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۴:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۶:۰۴:۴۰
تعداد نمایش   912
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خدمات,ربات,صنعتی,خط تولید رباتیک,ربات پالتایزر,بسته بندی رباتیک,سلول رباتیک,برشکاری رباتیک,ربات پاشش رنگ,اتوماسیون روباتیک,سنگ زنی رباتیک,کالیبراسیون ربات,جابجایی قطعات با ربات,پولیش رباتیک,برنامه نویسی آفلاین ربات,شبیه سازی ربات صنعتی,شبیه سازی سلول رباتیک,پرداختکاری رباتیک,خدمات ربات صنعتی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام