ماشینکاری رباتیک

ماشینکاری رباتیک

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: مازندران

طراحی و اجرای انواع سلول های رباتیک مورد استفاده در پروژه هایی چون تراشکاری رباتیک، ماشینکاری رباتیک و فرزکاری رباتیک قطعات فولادی.

به دلیل مسایل مختلف از جمله مشکلات مربوط به خمش ربات در اثر نیروی خارجی و به تبع آن کاهش چشمگیر دقت ربات، با استفاده از روشهای متعارف کنترل ( که عموما با استفاده از آموزش نقاط به ربات و یا با استفاده از نرم افزارهای CAD/CAM انجام می گیرد) امکان استفاده از ربات های صنعتی در ماشینکاری قطعات فولادی ( و بطور کلی ماشینکاری های سنگین ) نیست و در عوض از ماشین های CNC برای این منظور استفاده می گردد. مفتخریم به اطلاع برسانیم که شرکت هوشمند فناوا پارس از جمله معدود شرکت های فعال در امر اتوماسیون رباتیک در ایران و خاورمیانه می باشد (چه بسا تنها شرکت) که توانایی و دانش فنی لازم جهت طراحی و پیاده سازی پروژه های ماشینکاری و تراشکاری رباتیک قطعات فولادی را با دقت مناسب در اختیار دارد (عکس آگهی مربوط به پروژه استفاده از ربات کوکا جهت ماشینکاری قطعه فولادی می باشد). علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های اجرا شده توسط ما در این خصوص با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی محصولات و خدمات ارایه شده توسط ما شامل یک سال ضمانت بی قید و شرط می باشد.

کیفیت تعهد ماست و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: 004915255407445
ایمیل: hooshmand.fanava@gmail.com

(در صورت تمایل به تماس و انجام هر نوع مشاوره از طریق Skype می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   مومنی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۸:۰۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۶:۰۸:۰۸
تعداد نمایش   909
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ماشینکاری,رباتیک,خط تولید رباتیک,ربات جوشکاری Hyundai,ربات تراشکاری,ربات پاشش رنگ خودروسازی,سلول رباتیک KUKA,اپراتوری ربات ABB,ربات قالب گیری Fanuc,ربات صنعتی COMAU,ربات شش محور hyundai,ربات شش درجه آزادی Motoman,تراشکاری رباتیک,فرزکاری رباتیک,اتوماسیون رباتیک,خط تولید ربات صنعتی,کالیبراسیون ربات صنعتی,ماشینکاری رباتیک





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام