افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی

افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: مازندران

برای اولین باردر دنیا، تجهیز و بروز رسانی انواع رباتهای صنعتی موجود در بازار و ارتقا آنها به ربات CAD/CAM بدون نیاز به تعویض ربات و یا هیچگونه تغییری در ساختمان داخلی آن و یا تغییر اساسی کنترلر آن .

شرکت هوشمند فناوا پارس، مجری پروژه های اتوماسیون رباتیک و صنعتی، مفتخر است به اطلاع برساند با در اختیار داشتن دانش روز دنیا در زمینه کنترل و رباتیک ، مبتکر و مبدع طرح تبدیل انواع رباتهای صنعتی موجود در بازار از جمله KUKA ، FANUC ، ABB ، Motoman به ربات های CAD/CAM بدون هیچ نوع تغییری در ساختمان داخلی ربات می باشد. در این نوع رباتها نیازی به آموزش ربات برای انجام اعمالی چون جوشکاری رباتیک ، تراشکاری رباتیک ، فرزکاری رباتیک ، پیکرتراشی رباتیک ( مجسمه سازی رباتیک ) ، منبت کاری رباتیک ، حکاکی رباتیک و ... نیست و این قبیل پروژه ها تنها با تهیه نقشه دو بعدی و یا سه بعدی از قطعه کار قابلیت اجرا و پیاده سازی توسط ربات پیدا می کنند. بر این اساس ما این امکان را برای صاحبان صنایع فراهم می آوریم تا با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به تعویض ربات فعلی خود و یا تغییر ساختمان داخلی آن و یا تغییر اساسی کنترلر ربات قابلیت نقشه خوانی CAD/CAM را به ربات خود بیافزایند. لازم به ذکر است که این طرح با موفقیت کامل بر روی یک روبات کوکا پیاده سازی شده است و برای هر روبات دیگری و با هر تعداد محور نیز قابل تعمیم است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های انجام شده توسط ما در این خصوص با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی خدمات و محصولات ارایه شده شامل یکسال ضمانت بی قید و شرط می باشند.

کیفیت و نوآوری تعهد ماست به شما و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: 004915255407445
ایمیل: hooshmand.fanava@gmail.com

(در صورت تمایل به تماس و انجام هر نوع مشاوره از طریق Skype می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تلفن و یا ایمیل داده شده، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)




اطلاعات تماس

نام   مومنی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۸:۴۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۶:۰۸:۴۴
تعداد نمایش   703
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,افزودن,قابلیت,CAD/CAM,رباتهای,صنعتی,ربات CAD CAM,ساخت روبات صنعتی,خدمات رباتهای صنعتی,راه اندازی ربات Hyundai,نصب ربات پاشش رنگ,راه اندازی ربات SCARA,ربات جوشکار Motoman,برنامه نویسی رباتهای صنعتی,ربات پیکر تراش,منبت کاری رباتیک,نقشه دوبعدی برشکاری رباتیک,سلول رباتیک ماشینکاری,نقشه سه بعدی حکاکی رباتیک,سلول ربات جوشکاری,برنامه نویسی آفلاین ربات,افزودن قابلیت CAD/CAM به رباتهای صنعتی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام