جوش شیرین ایرانی و چینی

جوش شیرین ایرانی و چینی

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

فروش بی واسطه جوش شیرین (بی کربنات سدیم) پتروشیمی شیراز
تحویل حواله بی کربنات سدیم آماده بار، درب پتروشیمی شیراز
فروش بی کربنات سدیم (جوش شیرین) به صورت کلی و جزئی در انبار تهران
فروش جوش شیرین خوراکی در کیسه های 25 کیلویی
با قیمتی مناسب
************
بامداد پترو پارسان
09121266036
**************
نام های دیگر جوش شیرین (NaHCO3):
بی کربنات سدیم، سدیم بی کربنات، بی کربنات سودا، بی کربنات دوسود، سدیم اسید کربنات، سدیم هیدزن کربنات

بی کربنات سدیم (Sodium Bicarbonate):
جوش شیرین یا بی‌کربنات سدیم با فرمول NaHCO3یکی از نمک‌های سدیم در ترکیب با کربنیک اسید است که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده‌است. این ترکیب، بی‌بو و بی‌طعم است که کمی دارای خاصیت بازی است و به صورت پودر سپید یا بلورین است. بی‌کربنات جاذب رطوبت و بوگیر است.
این ترکیب ماده برای متخلخل کردن خمیر نان استفاده می‌شود و نیز برای کم کردن اسید معده و درمان سوزش آن به کار می‌رود.
این ماده بطور خالص شیمیایی است. وقتی در آب حل می شود به انیدریدکربنیک تجزیه می شود و بطور خیلی مختصر حالت قلیایی دارد. بی کربنات دو سود اگر به ترکیبی اضافه شود قادر است هم اسیدها و هم بازها را خنثی سازد بدون آنکه حالت اسیدی یا بازی آنها را از بین ببرد زیرا نیمه نمکی از یک اسید است به همین دلیل حوزه کارایی آن بسیار وسیع است.

کاربرد جوش شیرین (Sodium Bicarbonate):
کاربرد جوش شیرین در طب: جوش شیرین در طب برای رفع ترشی معده و سوء هاضمه استفاده می-شود. این پودر سفید رنگ برای گوارش غذا مفید است.
کاربرد جوش شیرین در صنایع غذایی: جوش شیرین در آشپزی و کیک پزی و شیرینی پزی و پخت نان و تهیه صابون رختشویی و... استفاده می¬شود.
کاربرد جوش شیرین به عنوان بوگیر: از بین بردن بوی فرش، کف پوش، یخچال و حتّی بوی بد عرق پا
کاربرد جوش شیرین به عنوان مطبوع کننده هوا: مخلوط 4 پیمانه آب و 4 قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک افشانه بریزید و در هوا اسپری کنید. این کار هوا را تازه می‌کند.
کاربرد جوش شیرین به عنوان لایه بردار پوست: مخلوط جوش شیرین و ماست برای پاک کردن و از بین بردن سلول‌های مرده پوست توصیه می‌شود.
کاربرد جوش شیرین به عنوان آتش نشان خانه: هنگامی که جوش شیرین روی آتش ریخته شود، با تولید گاز دی‌اکسید کربن که سنگین‌تر از هواست، مانع از ترکیب اکسیژن با ماده سوختنی می‌شود و آتش را به سرعت خاموش می‌کند
کاربرد جوش شیرین به عنوان تمیز کننده: جوش شیرین در تمیز کردن و پاک کردن چربی و کثیفی وسایل بسیار مفید و سودمند است. استفاده از این ماده برای تمیز و براق کردن شیشه و لیوان‌ها، ظروف استیل، آلومینیوم و پلاستیک، سینک ظرفشویی، کاشی حمام و مایکروویو توصیه می‌شود.

سایر محصولات قابل عرضه:
کربنات سدیم سبک، کربنات سدیم سنگین، کربنات کلسیم، کربنات پتاسیم، کربنات روی، سولفات آمونیوم ازبک، سولفات پتاس، سولفات روی، سولفات مس، سولفات منگنز، سولفات آهن، سولفات آلومینیوم، سولفات منیزیم، دی آمونیوم فسفات، منو آمونیم فسفات، منو پتاسیم فسفات، اوره صنعتی، کلرو پتاس، نشادر.
**************
88316090(021)
09121266036
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بی کربنات سدیم (جوش شیرین خوراکی) به سایت شرکت بامداد پتروپارسان مراجعه فرمائید.
www.petroparsan.com
Info@petroparsan.com




اطلاعات تماس

نام   بامداد پتروپارسان
آدرس   مطهری
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ۰۴:۱۵:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   345
کلمات کلیدی   جوش شیرین ایرانی و چینی,فروش جوش شیرین یا بی کربنات سدیم,حواله آماده بار جوش شیرین خوراکی,قیمت به روز بی کربنات سدیم,بی کربنات سدیم شیراز,کاربرد جوش شیرین,جوش,شیرین,ایرانی,چینی,مواد شیمیایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام