فروش و تأمین ایزو بوتانول و نرمال بوتانول اراک

فروش و تأمین ایزو بوتانول و نرمال بوتانول اراک

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

فروش ویژه ایزو بوتانول و نرمال بوتانول پتروشیمی شازند اراک
به صورت بشکه پلمپ پتروشیمی اراک
****************
بامداد پترو پارسان
09121266036
****************

ایزو بوتانول (Isobutanol ):
ایزوبوتانول ماده ای بی رنگ، اشتعال پذیر، آلی با بوی مشخص است. ایزوبوتانول ترکیبی از خانواده الکل ها است که از فساد مواد آلی تولید می شود. ایزوبوتانول الکل ماده اولیه تولید ایزوبوتیل استات است که در تولید لاک الکل و سایر پوشش دهنده ها و نیز به عنوان چاشنی در صنایع غذایی کاربرد دارد. خوردن ایزوبوتانول سبب کاهش کارایی سیستم اعصاب مرکزی می شود.
نام های دیگر ایزو بوتانول (Isobutanol ):
الکل ایزو بوتیایک، ایزوبوتانول ایزوپروپیل کاربینول، 1- هیدروکسی متیل پروپان، 2- متیل 1- پروپانول
نرمال بوتانول (Normal Butanol):
نرمال بوتانول یک ترکیب آلی از خانواده الکل ها است. نرمال بوتانول به صورت طبیعی از تخمیر مواد قندی و کربوهیدرات ها تولید می شود. از کاربردهای نرمال بوتانول تولید پلیمرها، مواد دارویی، پیروکسیلین پلاستیک، استرهای علف کش و بوتیل زانات را می توان نام برد.
از این ماده در بسیاری از کشور ها به جای چاشنی در مواد غذایی استفاده می شود. بشترین کاربرد نرمال بوتانول، ماده واسط شیمیایی است بویژه در تولید بوتیل استات (یک اسانس طبیعی و حلال ). نرمال بوتانول یک محصول پتروشیمی است که از پروپیلن بدست می آید. نرمال بوتانول ماده واسط در تولید مواد بوتیل اکریلیت، بوتیل استات، دی بوتیل فتالات، دی بوتیل سباسات و سایر بوتیل استرها و همچنین بوتیل اترها مانند اتیلن گلیکول مونو بوتیل اتر، دی و تری اتیلن گلایکول مونو بوتیل اتر و سایر بوتیل اترهای مشابه است. نرمال بوتانول را به عنوان ماده افزودنی در عطر سازی و نیز حلال در استخراج روغن های خاص استفاده می کنند.
نام های دیگر نرمال بوتانول (Normal Butanol):
بوتیل هیدراید (butyl hydride)، متیل اتیل متان (methyl ethyl methane)

سایر محصولات قابل عرضه:
اورتو زایلن. پارا زایلن. زایلن مخلوط. مونو، دی و تری اتانول آمین. مونو، دی و تری اتیلن گلایکول. متانول. تولوئن. ایزو بوتانول. نرمال بوتانول. استون. سود سوز آور. آب ژاول. آب اکسیژنه. اسید استیک. اسید سولفوریک. اسید کلریدریک. اسید نیتریک. اسید فسفریک.
*******************s
88316090(021)
09121266036
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایزو بوتانول و نرمال بوتانول به سایت شرکت بامداد پترو پارسان مراجعه فرمائید.
www.petroparsan.com
Info@petroparsan.com




اطلاعات تماس

نام   بامداد پتروپارسان
آدرس   مطهری
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ۰۴:۱۶:۵۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   223
کلمات کلیدی   فروش و تأمین ایزو بوتانول و نرمال بوتانول اراک,تهیه و فروش ایزوبوتانول و نرمال بوتانول اراک,ایزوبوتانول و نرمال بوتانول بشکه شده و فله,فروش مستقیم حواله بوتانول اراک,فروش,تأمین,ایزو,بوتانول,نرمال,اراک,مواد شیمیایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام