جارو صنعتی ونیمه صنعتی/جارو آب وخاکFarma30

جارو صنعتی ونیمه صنعتی/جارو آب وخاکFarma30

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

به نام خدا
شرکت بازرگانی ابراهیم مجموعه ای از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های شستشوی نظافت صنعتی را که از معتبرترین برند های موجود در بازار های جهانی می باشد ،در ایران عرضه می نمایند.
صنایع نظافتی شرکت ابراهیم پیشرو در طراحی وتولید دستگاه های نظافتی برای مصارف صنعتی می باشد،که این شرکت در سال 1372 تاسیس گردیده است.با توجه به ارتباطی که مدیران و موسسین شرکت با صنایع پیشرفته کشورهای اروپایی و بخصوص صنایع کشور آلمان،دارد بخش عمده فعالیت ها و مبادلات شرکت توسعه صنعتی-بازرگانی ابراهیم بر روی این کشورها تمرکز گردیده است.
کمپانی Delfinدر سال 1982 در ایتالیا متولد شد.این کمپانی هدف خود را بر روی نیاز های خاص صنایع قرار داده وبعد ازموفقیت در بازارهای ایتالیا کم کم به یک کمپانی که جهت گیری اصلی آن صادرات است وامروزه شاهد آن هستیم بیش از 60% از محصولات خود را به کشورهای صنعتی ودیگر کشورهای دنیا صادر می کند.

این دسته از جارو برقی هابه دو قسمت عمده تقسیم می شوند. دسته اول موتورهای معمولی هستند وبرای کاربردهای تجاری ونیمه صنعتی مناسب می باشد ودسته دوم که دارای موتور توربینی هستند برای کارهای صنعتی یا صنعتی سبک مناسب هستند. در کل طراحی جارو ی رده Mistral برای جمغ آوری مواد پودری از هر نوع جاروی هم سطح خود مناسب تراست.

ویژگی های خاص وبرتری جاروها:
1.نوع فیلتر: فیلتر استاندارد همگی دستگاه‌ها از جنس پولیستری است، این نوع فیلترها کارایی بسیار بالایی دارند به این معنی که می توانند 99.98% از ذرات 3 میکرونی را فیلتر نمایند همچنین به راحتی این نوع فیلترها قابل شستشو می باشند و طول عمر بالایی نیز دارند.
2.. تمیز کردن فیلتر: بر روی تمام دستگاه‌های پیشنهادی یک دسته تعبیه شده است که کاربر می تواند با استفاده از آن به آسانی فیلتر جارو را در حین کار با حرکت‌های ارتعاشی تمیز نماید. بدون اینکه حتی احتیاجی به خاموش کردن جارو باشد. این سیستم باعث می شود تا هیچگاه کاربر جهت نظافت فیلتر احتیاجی به تماس با ذرات و آلودگی‌های جمع آوری شده را پیدا نکند. لذا این امر، باعث حفظ سلامتی او می گردد.
3.نحوة تخلیه زباله: بر روی این نوع دستگاه‌ها یک اهرم وجود دارد که کاربر می تواند با پایین آوردن این اهرم، مخزن دستگاه را از آن جدا نماید بدون اینکه احتیاجی به باز کردن فیلتر و یا موتور دستگاه باشد. به علاوه از آنجاکه در زیر مخزن این نوع جاروها 4 چرخ مستقل تعبیه شده است، کاربر می تواند با استفاده از آنها به راحتی مخزن را که حاوی حجم زیادی از پودر ذغال و براده آهن است به محل مورد نظر، جهت تخلیه، انتقال دهد. لذا در این سیستم احتیاجی به بلند کردن مخزن که مسلماً از وزن زیادی برخودرار خواهد بود، نیست.

خصوصیات جارو ها(مکنده صنعتی):
1.ارائه در مدل های دو موتوره یا توربینی
2.امکان کار طولانی مدت حتی با مدت های غیر توربینی
3.دارای نازل ثابت قابل نصبدر جلوی آن برای نظافت آسان
4.طراحی صنعتی ومقاوم

مشخصات فنی جارو برقی صنعتی:
تعداد موتورتوربینی 1
حداکثر توان مصرفی(کیلو وات)2.2
حداکثر جریان مکش هوا(متر مربع در ساعت)300
مساحت فیلتر (متر مربع)2
نوع جاروخاک
منبع تغذیه سه فاز
ظرفیت مخزن35
وزن (کیلو گرم)80
ابعاد50/65/175

تمامی محصولات شرکت ابراهیم دارای یک سال گارانتی و15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دیگر محصولات شرکت ابراهیم :
1. دستگاه واترجت ( شستشوی فشار قوی آب سرد و گرم - کارواش - جت پاور - جت واتر )
2. دستگاه کف شور ( کفشور - کف شوی - اسکرابر )
3. دستگاه جارو کف ( سوییپر )
4. جارو صنعتی و نیمه صنعتی
5. جارو آب و خاک
6. دستگاه پله برقی شور ( پله برقی شوی )
7. دستگاه کف شور کم صدا ( کفشور - کف شوی - اسکرابر )
8. دستگاه مبل شور ( مبل شوی )
9. دستگاه موکت شور ( موکت شوی )
10. دستگاه فرش شور ( فرش شوی )
11. دستگاه پولیشر ( کفساب - کف ساب )
12. دستگاه مولتی کلینر



مهدی یار قضایی:
88921020-021
3365745-0912
www.ebrahim.info




اطلاعات تماس

نام   مهدی یار قضایی اردکانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ۰۵:۳۵:۲۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۰۲:۰۵:۲۸
تعداد نمایش   534
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,جارو,صنعتی,ونیمه,صنعتی/جارو,وخاکFarma30,جارو صنعتی,جارو آب وخاک,جارو صنعتی ونیمه صنعتی/جارو آب وخاکFarma30





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام