فروش دستگاه حضور غیاب: اثر انگشتی کارتی تشخیص چهره

فروش دستگاه حضور غیاب: اثر انگشتی کارتی تشخیص چهره

دسته: خدمات > ماشینهای اداری

استان: تهران

پخش ، فروش و نصب انواع دستگاه حضور و غیاب

ارائه لیست قیمت خرید روزانه یستم های حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشتی و بیومتریک ( تشخیص چهره )

** بهترین قیمت دستگاه حضور و غیاب را از ما بخواهید **

با توجه به مشکلات مدیران در زمینه حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل ، اقدام به تولید سیستم حضور وغیاب کرده تا بتواند کمکی در راه رفع مشکلات مدیران کشور نماید.

نرم افزارهای تحت ویندوز وتحت وب ، امکان کنترل حضور و غیاب را از هر نقطه و زمانی فراهم می سازد. ما در این قسمت سایت تلاش نموده ایم آنچه که شما از یک دستگاه حضور غیاب نیاز دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان بگذاریم. سیستم حضور و غیاب و یا ساعت کارت زنی این امکان را برای مدیران فراهم می کند که درهر زمان با دسترسی به اطلاعات ورود و خروج افراد در بخشهای مختلف سازمان، از حضور پرسنل و همچنین چگونگی رفت و آمد ایشان اطلاع حاصل کنند.

به کمک این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. این سیستم با توجه به دارا بودن قابلیت محاسبه مرخصی و مأموریت پرسنل بر اساس شیفتهای مختلف کاری، از محاسبات دستی جلوگیری کرده و این توانائی را دارد که علاوه بر ارائه میزان کسر کار، تأخیر، غیبت، اضافه کار و مرخصی، با انواع سیستمهای حقوق و دستمزد مرتبط گردد.




اطلاعات تماس

نام   فروشگاه اینترنتی پاساک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://pasakgroup.com/entry-systems/time-attendance-system
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ ۰۵:۴۱:۵۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   224
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,دستگاه,حضور,غیاب:,اثر,انگشتی,کارتی,تشخیص,چهره,دستگاه حضور غیاب,قیمت دستگاه حضور و غیاب,دستگاه کارتخوان,دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره,حضور غیاب تشخیص چهره,فروش دستگاه حضور,خرید دستگاه حضور,دستگاه کارت زنی,ساعت کارت زنی,ساعت حضور غیاب,اتوماسیون ورود و,سامانه ورود خروج,سامانه حضور غیاب,فروش دستگاه حضور غیاب: اثر انگشتی کارتی تشخیص چهره





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام