گواهی ارزش افزوده ، اخذ گواهی ارزش افزوده
دسته: خدمات > خدمات اداری وثبت شرکت
استان: تهران
اخذ گواهی ارزش افزوده در کوتاه ترین زمان
طرح جامع مالیاتی
برای دریافت لازم است ابتدا پرونده مالیاتی تشکیل داد . پرونده مالیاتی بر اساس آدرس شرکت در ادارات مالیاتی همان منطقه تشکیل می شود . بعد از ارائه کلیه مدارک لازم و ارجاع پرنده به کارشناس مالیاتی، فرم درخواست توسط شما تکمیل و به پرونده مالیاتی شما ضمیمه می گردد . پس از تایید کارشناس که به طور معمول تا یک هفته از زمان تحول پرونده به طول می انجامد برگه معمولی را می توانید از کارشناس مربوطه دریافت نمایید .
جهت اخذ و اگاهی از هزینه های مورد نیاز و همچنین مشاوره درزمینه های مختلف بازرگانی و مالیاتی با ما تماس بگیرید .
اطلاعات تماس
نام گواهی ارزش افزوده
آدرس
ایمیل
موبایل
تلفن
وب سایت http://www.amirisabt.com/
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ ۱۱:۵۴:۳۷
تاریخ انقضای آگهی ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش 515
کلمات کلیدی نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,گواهی,ارزش,افزوده,اخذ,گواهی ارزش افزوده,اخذ گواهی ارزش افزوده,مالیاتی,طرح جامع مالیاتی,گواهی ارزش افزوده ، اخذ گواهی ارزش افزوده
این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :
ارسال پیام