انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی در کرج و تهران

انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی در کرج و تهران

دسته: خدمات > خدمات اداری وثبت شرکت

استان: البرز

شرکت گیتی سازان صنعت سنا با تجارب ارزنده در انجام موفق فعالیت های ثبتی و حقوقی ، مهمترین وظیفه خود را پشتیبانی از کارآفرینان از ایده تا اجرا می داند و در این راستا آمادگی ارائه خدمات مشاوره و انجام فعالیت‌ ها و خدمات زیر را دارد:
ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران و کرج
ثبت شرکت سهامی خاص در تهران و کرج
ثبت شرکت سهامی عام در تهران و کرج
ثبت موسسات در تهران و کرج
ثبت شرکتهای تعاونی در تهران و کرج
ثبت انواع تغییرات در شرکتها و موسسات در تهران و کرج
ثبت اسم یا علامت تجاری (برند)، طرح صنعتی و نقل و انتقال برندهای ثبت شده در تهران و کرج
اخذ و تمدید کارت بازرگانی به صورت حقیقی و حقوقی در تهران و کرج
تشکیل پرونده مالیاتی و تعیین حوزه مالیاتی در تهران و کرج
گروه صنعتی آفاق مجری و مشاور طرح های سرمایه گذاری و تولیدی با کادری مجرب از مهندسان صنایع, عمران، معماری، مکانیک و کامپیوتر، گروهی از مدیران باز نشتسه بانک ها و نهاد ها ، مشاوران حقوقی و وکلای دادگستری و کارشناسان خبره در خدمت سرمایه گذران عزیز می باشد, گروه صنعتی آفاق شامل 7 مجموعه است که خدمات ذیل را با پشتیبانی دانشگاه های معتبر کشور ارائه می نماید.
1-املاک صنعتی:
مهندسین مشاور گروه صنعتی افاق با کادری مجرب در زمینه مشاوره ی سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک صنعتی سعی بر آن دارد تا با ارائه ی خدمات مشاوره ی دقیق، صحیح و کاربردی به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش¬های کلان و جزئی کمک کرده تا به این مهم نایل آیند.
2- اخذ مجوزهای صنعتی:
گروه صنعتی افاق، با تکیه بر متخصصان خود در زمینه ی مهندسی صنایع به مدیران کارخانه ها و شرکت ها کمک می کند تا بتوانید هر چه سریع تر مجوزات مورد نیاز شامل: جواز تاسیس صنایع، جواز جهاد کشاورزی، پروانه بهره برداری و فنی و مهندسی را اخذ کنید و محصول خود را وارد بازار مصرف کنید.
3- ارائه خدمات ثبتی, حقوقی و مالیاتی:
گروه صنعتی آفاق با همکاری وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی باتجربه در زمینه‌ی ثبت انوع شرکت، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت‌ها، نقل و انتقال سهام، انحلال، ثبت نام تجاری و علائم تجاری (ثبت برند)، ثبت طرح‌های صنعتی، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت های خارجی در ایران، فعالیت می‌کند.
4- مدیریت پیمان:
گروه صنعتی آفاق با بهره مندی از مهندسان مجرب عمران, معماری, صنایع و مکانیک تمام فعالیت های لازم برای اجراء پروژه از مرحله طراحی و مهندسی تا تدارکات و ساخت نهایی و طراحی و چیدمان ماشین آلات را برعهده می گیرد.
5- خدمات مهندسی صنایع:
یکی از بزرگترین نقاط قوت گروه صنعتی افاق، وجود کادری مجزا از تحصیل کرده های رشته مهندسی صنایع است که به صورت تخصصی در زمینه های بهینه سازی و بالانس خطوط تولید,مهندسی لجستیک, کاهش قیمت تمام شده, تهیه برنامه های ارتقاء بهره وری, تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی مدیریت و ....... فعالیت می کند.
6- خدمات مشاوره مدیریت:
خدمات مشاوره ای و آموزشی در زمینه مدیریت سازمان و پروژه در جهت غلبه بر مشکلاتی که مانع رشد و حرکت سازمان برای رسیدن به مرحله تکامل و بازدهی بالا می شود ارائه می گردد. گروه صنعتی آفاق با بهره مندی از مهندسان و مدیران با تجربه و آزموده اقدام به ارایه خدمات در زمینه: برقراری سیستم های کیفیت, طراحی استراتژی های تجارت الکترونیک, اصلاح ساختار سازمانی, تدوین برنامه استراتژیک و ..... میپردازد.
7- ارائه تسهیلات بانکی:
گروه صنعتی آفاق با بهره گیری از کارشناسان امور بانکی و با همکاری کانون مشاوران بانکی اقدام به نوشتن طرح های بانکی(طرح امکان سنجی) و اخذ تسهیلات بانکی برای صنایع می نماید.

دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت معدن تجارت
عضویت در انجمن های مرتبط و دارای ایزو 9001 و ایزو 10004
دفتر مرکزی : کرج میدان توحید برج دهقان طبقه 4 واحد 8 شماره تماس : 32402906-026و 32402909-026 و 09125607119 مینایی
شعبه 1 : شهرک صنعتی اشتهارد بازارچه ابو ریحان شماره تماس : 32402210-026و 32402218-026 و 09120328608 رستمی
شعبه 2: شهرک صنعتی سپهر ،نظراباد روبروی باسکول شهرک شماره تماس : 45333836-026و 45333847-026 و 09127607185 حضرتی




اطلاعات تماس

نام   گروه صنعتی آفاق
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.niazemelk.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ ۱۲:۰۷:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   158
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,انجام,کلیه,امور,ثبتی,حقوقی,کرج,تهران,ثبت شرکت,امور ثبتی,انجام امور ثبتی,امور حقوقی,امور ثبتی در کرج,امور ثبتی در تهران,ثبت شرکت مسئولیت محدود,ثبت شرکت سهامی خاص,ثبت شرکت سهامی عام,ثبت شرکت در کرج,ثبت موسسات,ثبت شرکت تعاونی,ثبت علامت تجاری در کرج,ثبت برند,تمدید کارت بازرگانی,انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی در کرج و تهران





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام