پروازهای روزانه هند ، تور هوایی هند

پروازهای روزانه هند ، تور هوایی هند

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

***تور هوایی هند کشور شادی و رنگ ها***
هند دومین کشور پرجمعیت دنیا با وسعتی فراوان و آب و هوایی متاثر از رشته کوه های هیمالیا و صحرای تار و مکان های عجیب و جذاب . هنر در میان مردم هند همیشه جاری بوده و ما آن را در موسیقی و رقص های محلی به وفور میبینیم . بیشترین نکته ای که در معرفی هند میشود به آن اشاره کرد وجود غذاهای متنوع ، پرادویه و البته تند آن است به طوری که حتما با خوردن یک وعده غذایی هند حتما مزه آتشین آن تا مدت ها در خاطره شما گردشگران عزیز خواهد ماند .
هندی ها به هاکی و کریکت علاقه بسیار خاصی دارند و ورزش اول کشور آنهاست. دهلی به عنوان پایتخت این کشور به نوبه خود با داشتن معماری خاص و متفاوت یکی از اماکن مهم گردشگری این کشور محسوب میشود . موزه های ملی ،مسجد جامع ، مناره کوتاه ، معبد لاکسی ، معبد آکشاردام ، قلعه ها و مکان های تاریخی ، بازارهای محلی و ده ها مکان دیگر خود به تنهایی فرصت چند روزه را برای بازدید میطلبد.
تور های تابستانه هوایی هند این فرصت را میدهد تا با بازدید از شهرهای جیپور ، آگرا ، دهلی و بمبئی خاطراتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.تور هوایی هند ، آفرهای استثنایی ، پروازهای روزانه به مقصد هند و تورهای لحظه آخری هوایی هند امکانی است که نسیم بهشت برای سفر به هند مهیا کرده است.
شما میتوانید با ایرلاین های هواپیمایی الاتحاد (اکونومی و بیزینس) ، هواپیمایی امارات (اکونومی و بیزینس) ، هواپیمایی قطر (اکونومی و بیزینس) ، هواپیمایی ایران ایر (اکونومی و بیزینس) ، هواپیمایی ماهان (اکونومی و بیزینس) سفری آسوده و مطمئن داشته باشید.
صدور بلیط و اخذ ویزای هند ،اقامت در هتل های لوکس و با امکانات عالی PARK INN , THE PARADISE , UTKARSH , RADISSON BLU , CLARKS SHIRAZ , CLARKMS AMER , RADISSON BLU , JAYPEE PALACE , HILTON / MARRIOT این فرصت را میدهد تا از سفر خود لذت ببرید.
تور هوایی هند با بازدید از شهرهای دهلی ، بمبئی ،آگرا و جیپور یک فرصت عالی برای آشنایی با فرهنگ های مختلف مردم هند و بازدید از مناطق گردشگری فراوان و با قیمت کم و عالی را برای شما فراهم اورده است.
برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد زمان نوع پرواز و قیمت و نوع هتل ها لطفا با شماره های دفاتر ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی با هر بودجه ای در اختیار شما قرار گیرد




اطلاعات تماس

نام   نسیم بهشت امین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.nbatravels.com/fa/cat19/تور-هند
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ ۰۶:۴۴:۵۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   190
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پروازهای,روزانه,هند,تور,هوایی,اخذ ویزای هند,تورهای تابستانه هوایی هند,تور هوایی هند,آفر,پروازهای روزانه به مقصد هند,تورهای لحظه آخری هوایی هند,صدور بلیط,نسیم بهشت,پروازهای روزانه هند ، تور هوایی هند





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام