کتاب شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی و شیمیایی

کتاب شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی و شیمیایی

دسته: لوازم وکالا > کتاب و مجله

استان: تهران

کتاب شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی و شیمیایی با استفاده از FLUENT، GAMBIT و C++ Programming با هدف طراحی تجهیزات فرآیندی که توسط انتشارات اندیشه سرا منتشر شده است، برای آموزش از افراد مبتدی تا میانی در زمینه CFD مناسب است.
مثال‌های در نظرگرفته شده در کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که ابتدا از مثال‌های ساده شروع شده و به ترتیب پیچیده‌تر شده‌اند.
در این کتاب مثال‌هایی با و بدون در نظر گرفتن واکنش مطرح شده است. در پایان یک سری مسایل چند فازی با در نظر گرفتن انتقال جرم بین فازی نیز بحث گردیده است. در این مثال‌ها رفتار غیر ایده‌آل مخلوط با در نظر گرفتن معادلات حالت (EOS) اعمال گردیده است.
ویژگی‌های این کتاب، آن را برای کسانی که می‌خواهند آموختن فلوئنت و گمبیت را شروع کنند، و کسانی که می‌خواهند دانش فلوئنت خود را تکمیل کنند مناسب کرده است.
برای اطلاع از محتوای این کتاب و چندین کتاب فلوئنت دیگر منتشر شده توسط انتشارات اندیشه سرا، به تارنمای اندیشه سرا مراجعه نمایید و در صورت نیاز به تهیه ی این کتاب ها با مرکز پخش اندیشه سرا 02166966925 تماس بگیرید.
اندیشه‌سرا علاوه بر چند کتاب آموزش و برنامه نویسی با FLUENT، کتاب‌هایی در ارتباط با FLO++، OPENFOAM، FLO3D، و تحلیل و شبیه‌سازی سیالات با SOLIDWORKS را منتشر کرده است.




اطلاعات تماس

نام   مجد
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ ۰۶:۴۷:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۰۳:۱۷:۳۴
تعداد نمایش   676
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کتاب,شبیه‌سازی,پدیده‌های,فیزیکی,شیمیایی,FLUENT,فلوئنت,گمبیت,تحلیل و شبیه‌سازی سیالات,کتاب شبیه‌سازی,کتاب شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی و شیمیایی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام