دستگاه فیل سیل لیوان بستنی کالیپو

دستگاه فیل سیل لیوان بستنی کالیپو

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

گروه صنایع کدپک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در خصوص ماشین آلات بسته بندی دستگاههای مختلفی از جمله خطوط تولید بستنی، ژله، آب میوه، فرآورده های یخی، انواع دستگاههای کدگذاری و ... ارایه میدهد، یکی از ماشین آلات ارایه شده توسط این گروه دستگاه بستنی کالیپو می باشد.

دستگاه اتوماتیکCPG-CFD6 برای پرکردن بستنی و فراورده های یخی در تیوبهای کاغذی و PP و همچنین سیل نمودن درب آنها توسط فویل های آلومینیومی طراحی و ساخته شده است، که در اصطلاح به آنها کالیپو CALIPPO گفته می شود.

این دستگاهها با توانایی ظرفیت تولید بالا و با اپراتوری آسان با کمترین نیاز به نیروی انسانی و با هزینه ای متعادل محصول جدیدی به سبد کالای کارخانه های تولید کننده بستنی و فرآورده های یخی اضافه می کند.

این دستگاهها با کیفیتی بسیار بالا و با استفاده از بهترین قطعات از معتبر ترین کمپانی های دنیا ساخته و ارائه می گردند که لیست قطعات مصرفی در همین بروشور ذکرگردیده است.

در ساخت دستگاههای مذکور در قسمت بدنه و شاسی از استنلس استیل 304(SS304) و در قسمتهایی که با مواد غذایی در تماس می باشند از استنلس استیل 316 (SS316) استفاده شده است ، همچنین قالبهای دستگاه ازشمش های غیر آلیاژی آلومینیوم که توسط دستگاههای ROBOTIC CNC برش خورده است ، به صورت ضد اسید و باتکنولوژی مدرن تولید می گردند.

استفاده از سروو موتور( (YASKAWA SERVO MOTOR باعث سرعت بالا به انضمام نرم تر کارکردن دستگاه و جلوگیری از خرابی های ناشی از استفاده از موتورهای استپ یکی دیگر از عوامل کارکرد راحت و مطمئن این دستگاه است.

دستگاههای مذکور مانند سایر دستگاههای ارائه شده توسط کدپک، دارای 12 ماه گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد و خدمات مربوط به نصب ، آموزش و راه اندازی توسط مهندسان فنی گروه به صورت کاملا رایگان می باشد.

همچنین خدمات مربوط به طراحی، چاپ و ارائه تیوبهای کاغذی برای اطمینان خاطر مشتریان گرامی توسط همین گروه انجام میگردد.
تجهیزات فوق در بسیاری از شرکت ها در داخل و کشور های منطقه از جمله افغانستان و آسیای میانه نصب و راه اندازی گردیده است، در صورت نیاز به لیست مشتریان و همچنین سایر ماشین آلات این گروه با شماره 09123040418 تماس حاصل فرمایید.




اطلاعات تماس

نام   آیدین صبور
آدرس   بزرگراه جلال آل احمد ، شماره 95، واحد 8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۳:۱۵:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   245
کلمات کلیدی   دستگاه فیل سیل لیوان بستنی کالیپو,کالیپو,callippo,Kalipo,فیل سیل,بستنی یخی,خط تولید بستنی,Fill Seal,پرکن,بسته بندی,دستگاه,فیل,سیل,لیوان,بستنی,ماشین آلات,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام