دستگاه کارتن چسب زن Carton Seal

دستگاه کارتن چسب زن Carton Seal

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: تهران

گروه صنایع کدپک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در خصوص ماشین آلات بسته بندی دستگاههای مختلفی از جمله خطوط تولید بستنی، ژله، آب میوه، فرآورده های یخی، انواع دستگاههای کدگذاری و ... ارایه میدهد، یکی از ماشین آلات ارایه شده توسط این گروه دستگاه کارتن چسب زن می باشد.

دستگاههای کارتن چسب زن اتوماتیک برای پیشرفت اتوماسیون فرآیند بسته بندی، کاهش نیروی انسانی و افزایش سرعت تولید و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از انواع این دستگاهها مدل CPGEX307 می باشد که در ذیل معرفی می گردد.این دستگاه قابلیت اتصال به خطوط کاملا اتوماتیک و روباتیک بسته بندی را بدون نیاز به اپراتور دارد و همچنین می تواند به صورت نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته و به صورت دستی کارتن ها را بر روی آن قرار داد.

دستگاه CPGEX307دارای 3 موتور و چهار تسمه میباشد که 2 تسمه از بالا محصول را هدایت می کنند و دو تسمه از کناره ها به صورت کشنده عمل میکنند.

وجود تسمه ها در بالا و کنار محصول این امکان را به اپراتور می دهد که وابسته به نوع محصول و بسته بندی ، کارتن ها را از بالا و پایین و یا با 90 درجه چرخش کارتن از بغل چسب بزند.

دستگاه دارای پایه های قابل تنظیم تا 350 میلیمتر می باشد و به دلیل داشتن چرخ می تواند به صورت پرتابل مورد استفاده قرار بگیرد


مشخصات فنی:
- سرعت دستگاه : 18 متر در دقیقه
- سایز عرض کارتن: 500- 150میلی متر
- سایز ارتفاع کارتن: 600-150 میلی متر
- سایز نوار چسب: 48,60,72 میلی متر
- برق مورد نیاز: AC 300W 110V/60HZ 220V/50HZ
- مصرف برق: 0.30 KVA
- ابعاد دستگاه(ارتفاع*عرض*طول): 1870×950×1610 میلی متر
- وزن دستگاه: 140کیلوگرم

دستگاههای مذکور مانند سایر دستگاههای ارائه شده توسط کدپک، دارای 12 ماه گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد و خدمات مربوط به نصب ، آموزش و راه اندازی توسط مهندسان فنی گروه به صورت کاملا رایگان می باشد.

همچنین خدمات مربوط به تهیه انواع چسبهای BOPP بابهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، برای اطمینان خاطر مشتریان گرامی توسط همین گروه انجام میگردد




اطلاعات تماس

نام   آیدین صبور
آدرس   بزرگراه جلال آل احمد شماره 95 ط3 و8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۳:۱۵:۱۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   213
کلمات کلیدی   دستگاه کارتن چسب زن Carton Seal,کارتن چسب زن,چسب,چسب 500 یاردی,Carton Seal,دستگاه,بسته بندی,کارتن,زن,Carton,Seal,ماشین آلات,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام