فروش پاستیل بسته ای

فروش پاستیل بسته ای

دسته: صنعت > تولید مواد غذایی

استان: همه استان ها

پاستیل بسته ای


مشخصات کلی کالا

پاستیل از آن دسته خوراکی‌هایی است که سال‌هاست با شکل‌ها و طعم‌های گوناگون راهش را به دل مردم باز کرده است. البته نوشابه‌ای‌‌اش در ایران یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین‌هاست و برای بعضی‌ها حکم یک نوستالژی دوست‌داشتنی را دارد. این پاستیل ها نیز در بسته های یک کیلوگرمی و ترکیبی از پاستیل های خرسی و نوشابه ای می باشد.



خواص باستیل:

پاستیل متشکل از ژلاتین، شکر و مواد افزودنی است که طعم‌های مختلف به آن اضافه می‌شود. البته برای براق کردن پاستیل هم از نوعی واکس روی سطحش استفاده می‌شود که اگر پاستیلی که تهیه می‌کنید دارای پروانه بهره‌برداری و ساخت و نیز مجوز استاندارد وزارت بهداشت باشد، منافاتی با سلامت فرد ندارد. با این حال جایگزین کردن پاستیل و خوراکی‌هایی مانند آن با وعده‌های غذایی به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چراکه این خوراکی‌ نه‌ تنها مواد مورد نیاز بدن را تامین نمی‌کند بلکه به دلیل طعم شیرین و چربشان خیلی زود با ذائقه فرد سازگار می گردد. در مورد ژلاتین موجود در پاستیل این نکته می بایست مدنظر قرار گیرد که ژلاتین های بکار رفته در پاستیل معمولا نوع حیوانی است و ارزش غذایی پائینی دارد مگر اینکه کارخانه سازنده غیر از این مورد را اعلام نماید. البته به اعتقاد برخی کارشناسان تغذیه مصرف پاستیل به ترمیم مفاصل در بزرگسالان کمک می‌کند. حتی برخی دیگر معتقدند که ژلاتین موجود در پاستیل دارای ساختمان پروتئینی حاوی اسید آمینه‌های ضروری برای بدن است. به هر حال به پاستیل به عنوان یک خوراکی دلپسند که از تنقلات غیرمفید و حتی مضر که در اصطلاح متداول به آن هله هوله گفته می شود، بهتر و مفیدتر است، می توان نگاه کرد
مشخصات برند

آجیل و خشکبار فروش حسن پور بیش از نیم قرن است که در زمینه عرضه آجیل و خشکبار در مشهد فعالیت دارد. این آجیل و خشکبار فروشی از زمان تاسیس تاکنون توانسته با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب نماید و شهرت خوبی در میان کسبه و شهروندان برای خود ایجاد نماید. رفته رفته با پیشرفت صنعت بسته بندی و تمایل مردم به تهیه آجیل در بسته های زیبا و حتی هدیه آجیل به عزیزان و ارسال به دیگر نقاط شهر و کشور، این آجیل فروشی اقدام به ارائه کلیه محصولات خود در قالب بسته بندی پلاستیکی و جعبه ای صادراتی نموده است تا با این خدمات رضایت مشتریان خود را بیش از پیش تامین کند. در حال حاضر فروشگاه آجیل حسن پور با همکاری فروشگاه اینترنتی 301030 اقدام به راه اندازی شبکه توزیع کاملی از آجیل و خشکبار مرغوب و اعلاء در سطح شهر مشهد و کشور عزیزمان ایران نموده است. علاوه بر این افرادی که تمایل دارند برای عزیزان خود در خارج از ایران تحفه های باارزش ایرانی را ارسال کنند، می تواند از هر نوع از آجیل و خشکبار در بسته بندی جعبه ای بسیار شیک و چشم نواز بهره گرفته و خریداری نمایند. این اقدام فروشگاه اینترنتی 301030 سبب گردیده است که با حذف واسطه ها آجیل و خشکبار مرغوب با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.
توضیحات مشاور 301030

با وجود طعم دلچسب پاستیل بدلیل وجود ترکیبات ژلاتینی و احتمال چسبیدگی به مخاط دهان و دندان، توصیه می گردد بعد از خوردن آن، بلافاصله مسواک بزنید. توصیه می گردد که این نوع خوراکی‌ با معده خالی مصرف نشده و بعد از وعده‌های اصلی و میان‌وعده‌ها میل شوند تا فرد را با احساس سیری کاذب و گرسنگی‌های مکرر مواجه نکند.


شما می توانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی 301030 به آدرس www.301030.ir با نازلترین قیمت خریداری کنید.لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 301030 دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و اولین فروشگاه اینترنتی است که با شرکت پست و پست 193 قرارداد دارد




اطلاعات تماس

نام   فروشگاه اینترنتی 301030
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ ۰۹:۰۳:۳۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۴:۳۳:۳۸
تعداد نمایش   696
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام