CE چیست - مراحل صدور نشان CE - اخذ CEMARK

CE چیست - مراحل صدور نشان CE - اخذ CEMARK

دسته: خدمات > خدمات بازرگانی

استان: تهران

صدور گواهینامه انطباق محصول
صدور نشان CE
نماینده انحصاری Giordano ایتالیا

شرکت فنی مهندسی راهبرد صنعت به عنوان نماینده انحصاری Giordano ایتالیا دارای کد0407 ثبت شده در اتحادیه اروپا ( European Union ) با سال ها تجربه و حضور نیروهای متخصص در کمال نظم و دقت آماده است تا خدمات خود را در زمینه صدور گواهینامه انطباق محصول و نشان CE عرضه نماید .

برای آگاهی بیشتر و بهتر عزیزان به توضیح مختصری در مورد این گواهی و چرایی وجود آن میپردازیم ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جهت ایجاد اروپایی واحد و کنترل فروش و گردش آزاد کالاها در این حوزه اقدام به هماهنگ نمودن استاندارد های ملی و منطقه ای خود نمودند . دراین راستا اتحادیه اروپا موسساتی را با زمینه فعالیت تست و آزمون و صدور گواهینامه های بین المللی باعنوان Notification Body را تایید و به عنوان مراجع ذیصلاح برای صدور گواهی انطباق محصول و نشان CE در سایت خود ثبت نموده است .
بدین ترتیب علامت یا نشان CE نشانگر انطباق محصول با استانداردهای اروپای متحد است و تنها محصولی که موفق به اخذ این نشان گردد اجازه ی حضور در بازارهای اروپایی را خواهد داشت .

حال ما با هدف ایجاد بازاری رقابتی برای محصولات داخلی در خارج و امکان عرضه آنها در اتحادیه اروپا اقدام به بررسی محصولات و صدور این گواهی مینماییم تا بتوان به هدف صادرات کالا و فواید آن دست یافت.
برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی اعلام شده مراجعه نمایید ، تلفن های تماس نیز برای انجام هماهنگی یا موارد دیگر در دسترس میباشد .




اطلاعات تماس

نام   neda mohamadi
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://giordano.it/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ ۰۶:۴۴:۱۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   538
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,چیست,مراحل,صدور,نشان,اخذ,CEMARK,CE چیست,مراحل صدور نشان CE,اخذ CEMARK,صدور گواهینامه انطباق محصول,صدور نشان CE,نماینده انحصاری Giordano,شرکت فنی مهندسی راهبرد صنعت,اتحادیه اروپا,نشان CE,CE چیست - مراحل صدور نشان CE - اخذ CEMARK





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام