روشهای صدور CE - مراحل صدور CE- گواهینامه CE اروپا

روشهای صدور CE - مراحل صدور CE- گواهینامه CE اروپا

دسته: خدمات > خدمات بازرگانی

استان: تهران

صدور گواهینامه CE
روشهای صدور گواهینامه CE
مشاوره صدور گواهینامه CE
Conformity European

گواهی CE با شکل گیری اتحادیه اروپا به عنوان نمادی برای نشان دادن تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه میباشد و اجازه ورود به بازار این اتحادیه را پیدا میکند .

گروه راهبرد صنعت RSA GROUP توانسته با دردست داشتن نمایندگی چندین موسسه ثبت شده و مورد تایید اروپا NOTIFICATION BODY و با تکیه بردانش و تسلط کارشناسانش بر مقررات و الزامات اتحادیه اروپا درحداقل زمان و کمترین هزینه به ارایه خدمات مشاوره و صدورگواهی در هر دو روش ذکرشده بپردازد .

2 روش برای صدور گواهی CEدر نظر گرفته شده است :

1.CE به روش خود اظهاری :
دراین روش اظهار و تعهد تولیدکننده مبنی بر رعایت الزامات و دستورالعملهای مربوطه و تایید این اظهارات توسط مرجع مورد تایید مبنای دریافت گواهی نامه CE است .

2.CE به روش ممیزی :
دراین روش صدورگواهی CE پس از تست و آزمون محصول در آزمایشگاههای مورد تایید مرجع صدور گواهی و انطباق نتایج آن با استاندارد های اروپا انجام میپذیرد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل و روش های کار و مدت زمان آن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان بهره ببرید .
سایت اینترنتی ما نیز برای برای توضیحات بیشتر در دسترس میباشد .




اطلاعات تماس

نام   neda mohamadi
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.rsa-group.org/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ ۰۶:۴۸:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   496
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,روشهای,صدور,-,مراحل,CE-,گواهینامه,اروپا,گواهینامه CE,صدور گواهینامه CE,روشهای صدور گواهینامه CE,مشاوره صدور گواهینامه CE,گواهی CE,روشهای صدور CE,مراحل صدور CE,گواهینامه CE اروپا,گروه راهبرد صنعت RSA GROUP,CE به روش خود اظهاری,CE به روش ممیزی,روشهای صدور CE - مراحل صدور CE- گواهینامه CE اروپا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام