گروه بازرگانی و صنعتی فبکو

گروه بازرگانی و صنعتی فبکو

دسته: خدمات > خدمات بازرگانی

استان: تهران

گروه فبکو در سال 1383با هدف ایجاد تیمی فعال در زمینه های گوناگون بازرگانی و تولیدی در تهران تاسیس گردید. گروه فبکو طی سال های فعالیت خود با توجه به حجم مبادلات تجاری با کشورهای آسیای شرقی، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر و کشورهای اروپایی اقدام به تاسیس شرکت هایی در کشورهای مختلف از جمله امارات، چین، عمان، گرجستان و هلند، به منظور تسهیل و بهبود روابط تجاری بین المللی خود نمود. این شرکت همچنین واحد ارزی مستقلی دارد که با همکاری صراف های برجسته و قابل اطمینان قادر به ارسال انواع حواله به کشورهای مختلف می باشد.
بیش از یک دهه سابقه گروه فبکو، بهره مندی از مدیران و کارشناسان مجرب و متعهد، و دارا بودن امکاناتی متمایز نظیر دفاتر و نمایندگی در کشورهای مختلف این شرکت را به یک مجموعه توانمند درزمینه تجارت بین الملل تبدیل کرده است. گروه فبکو طی فعالیت خود توانسته است خدمات بازرگانی متعددی را از جمله تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی، قطعات یدکی، خطوط تولید، فناوری و نوآوری های روز دنیا و محصولات آماده مصرف وهمچنین مشاوره های بازرگانی به شرکت های تجاری، تولیدی و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی ارائه دهد.
تسلط به آخرین آیین نامه ها و قوانین بازرگانی و گمرکی، صداقت، امانت داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان، دقت در محاسبات، پیگیری مداوم و تسریع روند انجام امورمشتریان موفقیت گروه فبکو و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.
گروه فبکو امیدوار است با همکاری سایر صنعتگران و تاجران، در راستای رونق و شکوفایی هر چه بیشتر چرخه ی اقتصاد و بازار کسب و کار ایران سهمی موثر ایفا کند.
www.febcogroup.com




اطلاعات تماس

نام   علی دارایی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ ۰۹:۲۳:۴۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۰۵:۵۳:۴۳
تعداد نمایش   299
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,گروه,بازرگانی,صنعتی,فبکو,گروه بازرگانی و صنعتی فبکو





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام