دستگاه لیزر خانگی تریا 4X

دستگاه لیزر خانگی تریا 4X

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: تهران

اولین و تنها دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زاید با تکنولوژی لیزر
اولین و تنها لیزر خانگی دارنده تاییدیه سلامت و امنیت از سازمان غذا و داروی امریکا FDA
دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه اروپا و کانادا
تنها لیزر خانگی با تکنولوژی دایود با طول موج 810 nm و قدرت 7-22 J/cm2
تکنولوژی مورد استفاده در لیزر موهای زاید Tria، تکنولوژی پیشنهادی توسط 9 نفر از هر 10 پزشک متخصص پوست و موی امریکایی می‌باشد.
برای استفاده شخصی در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص، به سادگی با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی
قابل استفاده برای خانم ها از گونه به پایین، و برای آقایان از گردن به پایین
بدون هرگونه عوارض جانبی
سبک و قابل شارژ
یک سال ضمانت تعویض دستگاه توسط نماینده انحصاری فروش محصولات Tria Beauty در ایران، “شرکت آمیتیس تجارت ماندگار “
محصول کشور امریکا

لیزر موهای زاید چگونه کار میکند؟

این دستگاه با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها ، با همان طول موج و انرژی کار میکند. لیزرموهای زاید تریا روی فولیکول های مولد رویش مو تاثیر گذاشته و برای شما نتایج دایمی به ارمغان میاورد.
لیزر تریا Tria 4X فولیکول های مولد مو را که در زیر پوست هستند غیرفعال میکند. این دستگاه با تابش لیزر، رنگدانه های تیره درون مو را گرم کرده و فولیکول های مولد مو را به صورت دایمی از بین میبرد.
به منظور اثربخشی بیشتر لازم است لیزر بر روی تمام فولیکول ها در طی دوره رشد آنها بکار گرفته شود. از آنجاییکه رشد مو به صورت دوره ای میباشد، برای توقف دایمی آن چند جلسه درمان ضروری است.
برای گرفتن بهترین نتیجه، هر دو هفته یکبار به مدت 3 ماه و یا تا زمان رضایت کامل درمان را ادامه دهید.
مشخصات فنی دستگاه لیزر تریا 4X

نوع لیزر: لیزر دایود
کلاس لیزر: لیزر کلاس یک
طول موج خروجی: 810 nm
قدرت: 7-22 J/cm2

تکنولوژی لیزر دایود:

تکنولوژی لیزر دایود از کارامد ترین منابع نوری در بین لیزرهای حذف موهای زائد، با طول موج 810 نانومتر، طول موج بلندتری نسبت به لیزر روبی با طول موج 694 نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر تحویل می دهد.
این طول موج بلندتر لیزر دایود این قابلیت را ایجاد می کند تا نور بصورت عمیق تری نفوذ کرده و بدون ایجاد آسیب های اپیدرمی، به فولیکول مو نفوذ می کند.
این قابلیت به لیزر دایود این توانایی را می دهد که با ریسک پس از درمان کمتری نسبت به لیزرهای روبی و الکساندرایت، برای پوست های تیره تر مورد استفاده قرار گیرد.
تکنولوژی دایود به علت سرعت شات بالا برای استفاده در مساحت های بزرگ بسیار مناسب بوده و بر خلاف آی.پی.ال نیاز به تعویض قطعه دستگاه وجود ندارد.همچنین برای تیپهای مختلف پوستی بوده و کلیه موهای زائد صرفنظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند موثر است.
از طرفی آی.پی.ال که از زیرمجموعه لیزرها نمیباشد، نور متمرکز شده است که به جای تخریب انحصاری فولیکول مو، بافت های اطراف آن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد وپوست نواحی اطراف را دچار اسیب میکند. آی پی ال با انرژی حداکثر 7 ژول بر سانتی متر
لیزر از بین برنده موهای زاید Tria 4X ، با استفاده از همان تکنولوژی لیزر دایود مورد استفاده توسط پزشکان متخصص پوست و مو، فولیکول های مو را هدف قرار داده و آنها را به صورت دایمی از بین میبرد.
با استفاده از لیزر خانگی از بین برنده موهای زاید تریا، شما میتوانید در چند مرحله پیاز مو را تضعیف کرده و در نهایت ریشه مو را برای همیشه از بین ببرید.
این دستگاه با ساطع کردن پالسی از لیزر، رنگدانه های تیره درون پیاز مو را سوزانده و بدون آسیب رساندن به پوست، فولیکول مو را به صورت دایمی غیرفعال میکند.
این لیزر برای پوست هایی با رنگ سفید تا قهوه ای روشن، و موهایی با رنگ قهوه ای روشن تا مشکی استفاده میشود. هر چه رنگ پوست روشن تر و رنگ مو تیره تر باشد نتایج دایمی را زودتر مشاهده خواهید کرد.
مطالعات پزشکی نشان میدهند که پس از دو جلسه استفاده از لیزر از بین برنده موهای زاید تریا 70% کاهش رویش مو مشاهده شده است. همچنین بعد از 2 ماه کاهش قابل توجهی در میزان رویش مجدد مو به همراه نازک شده و روشن شدن موهای باقیمانده، و پس از 3 ماه استفاده از دستگاه، فولیکول های مو دیگر رشد نخواهند کرد. در صورت لزوم، برای قسمت هایی که هنوز به صورت پراکنده موهای زاید نازک وجود دارند درمان را ادامه دهید.
با توجه به هزینه های گزاف درمان موهای زاید صورت و بدن توسط لیزرهای کلینیکی، و همینطور هزینه و درد سرهای اپیلاسیون و بند انداختن موها، و تراشیدن مادام العمر، استفاده از لیزر تریا کاملا مقرون به صرفه میباشد.
استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. 6 تا 8 هفته قبل از شروع درمان موهای زاید با لیزر موهای زاید تریا، از کندن موها از ریشه خودداری کرده و فقط به تراشیدن موها بپردازید. برای شروع، موها را کملا تراشیده، پوست را تمیز کرده، در صورت تمایل از کرم بیحس کننده و ضد التهاب محصول تریابیوتی روی محل مورد نظر مالیده، و دستگاه را روشن نمایید. برای باز کردن قفل امنیت دستگاه که برای اطمینان حاصل کردن از مناسب بودن لیزر برای رنگ پوست شما میباشد، سنسور تشخیص رنگ پوست را که در انتهای دستگاه تعبیه شده بر روی پوست قرار دهید. در صورتی که دستگاه برای رنگ پوست شما امن و مناسب باشد قفل امنیت دستگاه باز میشود. حال کافی است که به سادگی سر لیزر را بر روی پوست خود قرار داده و پس از شنیدن دو صدای بوق متوالی آن را برداشته و روی قسمت کناری قرار دهید.
بر خلاف لیزرهای کلینیکی، برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به استفاده از عینک مخصوص نیست. زیرا تنها در صورتی که سر لیزر کاملا به درستی روی پوست قرار گیرد اشعه لیزر ساطع میشود، و در غیر این صورت صدای بوق “خطا” را خواهید شنید.
مزیت دیگر این دستگاه سبک بودن و قابل شارژ بودن آن است. قبل از شروع به استفاده دستگاه را شارژ کنید. سپس از شارژر جدا کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید.

نظر پزشکان امریکایی:

9 نفر از هر 10 پزشک، تکنولوژی استفاده شده در لیزر خانگی ترای 4X را برای از بین بردن موهای زائد به سایر روش ها ترجیح می دهند.

دکتر اریک برنشتاین

دارای بورد تخصصی پوست و جراحی با لیزر
تریا تنها لیزر مورد تایید سازمان FDA برای مصرف خانگی است. لیزر از بین برنده موهای زائد تریا اولین لیزر حرفه‌ای که من تا بحال خریداری کرده‌ام از همان تکنولوژی بهره گرفته که در لیزر از بین برنده تریا به کار رفته است و توسط همان دانشمندانی طراحی شده که تریا را طراحی نموده‌اند. من به شخصه، از چیزی استفاده می‌کنم که به آن اطمینان داشته باشم و بدانم که واقعا کار می‌کند؛ به همین دلیل است که لیزر خانگی از بین برنده موهای زائد تریا را به شما توصیه می‌کنم. هیچ دوره‌ای از تاریخ نمی تواند بدیل این دوره، که عصر علم، کیفیت و تاثیرگذاری است، قرار گیرد.

•دریافت ویدئوهای دستگاه با ارسال پیام تلگرام به 09011252622




اطلاعات تماس

نام   شرکت آمیتیس تجارت ماندگار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.amitisonline.com/product/لیزر-خانگی-موهای-زائد-تریا/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ۰۹:۴۶:۵۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   239
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دستگاه,لیزر,خانگی,تریا,دستگاه لیزر خانگی,لیزر خانگی,لیزر خانگی تریا,لیزر خانگی تریا 4X,دستگاه لیزر خانگی تریا 4X,از بین بردن موهای زاید,لیزر موهای زاید,لیزر دایود





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام