بورد تخصصی جراحی - عضو هیئت علمی دانشگاه

بورد تخصصی جراحی - عضو هیئت علمی دانشگاه

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: تهران

ارائه کلیه خدمات مربوط به جراحی های پلاستیک و ترمیمی پستان و شکم ، آبدومینوپلاستی ( Abdomino plasty ) ، ماموپلاستی ( Mammoplasty ) و ... توسط دکتر مهدی آریانا **

دکتر آریانا به عنوان متخصص انجام جراحی های پلاستیک و شکم ، جراحی سینه اعم از کوچک کردن سینه های بزرگ و سینه آقایان / بالاکشیدن و فیکس نمودن سینه های شل / ترمیم سینه دفرمه و نامتقارن / پروتز و بزرگ کردن پستان / لیپوساکشن (Liposuction ) / ژنیکوماستی ( Gynecomastia ) / لیپولیزر / لیپوماتیک و ... آمادگی خود را جهت انجام کلیه جراحی های مربوط به شکم و سینه اعلام می دارد .


از افتخارات دکتر مهدی آریانا :

•عضو جامعه جراحان ایرانی و اروپا

•دارای بورد تخصصی جراحی پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

•عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه / عضو هیئت تحریریه مجلات پزشکی و همچنین نویشنده و مجری اکثر طرح ها علمی و پزشکی

•شرکت در دوره های تکمیلی جراحی در داخل و خارج از ایران از قبیل کشورهای دبی ، اروپا و ...

•برخورداری از کادری مجرب و متخصص و محیطی کاملا حرفه ای

•دکتر آریانا با بهره مندی از تجربه های اساتید و پزشکان جراحی جهان تغییرات ایجاد شده در رشته جراحی زیبایی رادر بیماران ایرانی به بهترین شکل و به نحو احسن انجام میدهد .

•اجرای صدها عمل جراحی و زیبایی در بیماران خاص و با فرم های سینه مختلف ، که همگی به بهترین شکل صورت گرفته و عکس بیماران در کلینیک موجود بوده که قابل ارایه به شما می باشد .


دکتر آریانا با بهره مندی از بهترین کادر بیهوشی نگرانی ناشی از بیهوشی را برای بیماران به حداقل می رساند چرا که همگی از متخصصین و اساتید دانشگاه در این زمینه می باشند . مشاورین تغذیه نیز می توانند شما را در ادامه درمان پس از عمل یاری نمایند.


افراد به دلایل زیر کاندیدای جراحی سینه می شوند :

•بزرگ بودن سینه و تاثیرات بد و مخرب ناشی از سنگینی و حجم بالای انها
•کوچک بودن غیر طبیعی ، عدم تقارن ، شلی و افتادگی سینه ها


** جراحی زیبایی سینه :

این جراحی به دلیل اهمیت زیاد ان درخانم ها جزء جراحی های خیلی دقیق و تکنیکی محسوب می شود . بنابراین تسلط بر تکنیک زیبایی شناختی و تجربه کامل و کافی در انواع متفاوت جراحی های ترمیمی سینه یک امر اساسی و ضروری است .

** بزرگی سینه در آقایان و روش های درمان آن :

بزرگی سینه آقایان که ژنیکوماستی نام دارد به دلیل افزایش حجم سینه ها بوجود می آید . عواملی از قبیل مسائل فیزیولوژیک ناشی از بلوغ یا کهنسالی / داروهای مختلف و گاها در موارد نادر بعضی از بیماری ها می تواند در ایجاد این مسئله موثر باشد . بر اساس حجم و اندازه سینه مقدار پوست اضافی آنها روش های مختلفی برای درمان و رفع این مشکل توسط جراحان بکار رفته است که جراحی باز و لیپوساکشن یکی از روش های رایج در درمان این بیماری است .


** شما میتوانید به کلینیک مراجعه نموده و به صورت کاملا رایگان از مشاوره ما بهره مند گردید **

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   دکتر مهدی آریانا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.drariana.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ۰۹:۵۰:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   228
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بورد,تخصصی,جراحی,عضو,هیئت,علمی,دانشگاه,جراحی های پلاستیک و ترمیمی,پروتز پستان,کوچک کردن پستان,بزرگ کردن پستان,لیپوساکشن,جراحی های پلاستیک شکم,جراحی های پلاستیک پستان,جراحی های پلاستیک سینه,سینه مردان,لیپولیزر,لیپوماتیک,ابدومینوپلاستی,ماموپلاستی,ژنیکوماستی,بزرگی پستان مردان,بورد تخصصی جراحی - عضو هیئت علمی دانشگاه





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام