مینی ماساژور میمو Mimo

مینی ماساژور میمو Mimo

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: قزوین

قیمت: 70,000 ریال

مینی ماساژور هوشمند شاندرمن همراه با ویبره.ضد لرزش دست -سبک-زیبا-کم مصرف-قابل انعطاف-مناسب برای تمام نواحی بدن -ضد درد و رفع خستگی عضلانی-قابل تهیه از کلیه داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی و ورزشی سراسر کشور -شاندرمن دارای گسترده ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور -شاندرمن از سراسر کشور عاملیت فروش می پذیرد.
محصولات هوشمند شاندرمن یک انتخاب ویژه برای تو ومن

این دستگاه از جدید ترین محصولات در زمینه مراقبتهای بهداشتی فردی می باشد که با استفاده خلاقانه از علم مهندسی بیونیک ، فیزیک و طب سنتی است،این دستگاه یک وسیله ضروری جهت حفظ سلامتی در محیط کار،در حین مطالعه ،زندگی روزمره و ... میباشد.


توانائی استفاده این دستگاه در نقاطی که سایر ماساژرهای برقی غیر قابل استفاده میباشند مانند : زیر چانه- کف سر- زانوها- آرنج - قوزک پا و سایر امتیازات ویژه این دستگاه که در بالا به آن اشاره شد توانسته مینی ماساژر هوشمند را در جایگاه رقابت با سایر ماساژرها قرار دهد.
مورد استفاده اپراتورهای کامپیوتر،حسابداران،کارمندان،معلمان،تمامی گروههای سنی بالای 7 سال به ویژه پرسنل با ساعات کار طولانی و افرادی که در محیط کار زود خسته می شوند.
این محصول بر اساس تئوری نقاط اصلی در طب سوزنی با بهره گیری از تکنولوژی پیشترفته و با اقتباس از کارکرد لرزش و ماساژ باعث فعال شدن سلولها افزایش عمل اکسیژن رسانی و تغذیه بیشتر خون که باعث بهبود سلامتی وافزایش طول عمر میگردد ساخته شده است.این دستگاه جهت تسکین دردهای عضله ،فلج بلز، بی حسی موضعی ، سوخت وساز بیشتر چربیهای زیر پوست ،افزایش رشد موها وتقویت عضلات تمامی نقاط بدن انسان کارائی فراوانی دارد.که تمامی این توانائیهای منحصر به فرد این دستگاه مدیون طراحی ویژه در ساختار بدنه و موتور پر قدرت آن می باشد.که در قیاس با سایر انواع ماساژرهای کوچک تولید شده تا پیش از این از جمله به این نکات میتوان اشاره کرد: وزن تقریبی 120 گرم- عدم لرزش دست استفاده کننده حین کار با دستگاه- کم مصرف بودن- حمل آسان - تنوع رنگ - بسته بندی جدید وزیبا - گارانتی تعویض.

با این ماساژور در هر زمان و هر مکانی میتوانید قسمت های مختلف بدن را ماساژ داده و درد، خستگی و کوفتگی را به راحتی از بین ببرید .
از این وسیله می توانید هر روز در حین کار روزانه و پس از اتمام کار در منزل برای احساسی لذت بخش و استراحتی کامل بهره ببرید.

شما همواره محصولات اورجینال، با کیفیت و دارای گارانتی را با ارزانترین قیمت از ما بخواهید.

لینک خرید:(برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر این لینک را در قسمت آدرس مرورگر خود کپی کنید.)
http://yon.ir/9Qu6




اطلاعات تماس

نام   آرمین سرخوش افشار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ۰۵:۵۹:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۰۲:۲۹:۳۵
تعداد نمایش   479
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مینی,ماساژور,میمو,Mimo,مینی ماساژور,مینی ماساژور میمو Mimo





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام